1974 Geplaatst: 21 september 2011 Rapport Geplaatst: 21 september 2011 (bewerkt) Heb weer wat zitten klooien op een andere PC dit keer . Deze is van een hele lange tijd terug, en was bedoeld als een Object voor Driver 2 Foto Manipulatie Rate-ings & Comments are welcome . Bewerkt: 21 september 2011 door 1973 Reageren
xyzze01 Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 jammer dat het cartoon is had liever echte auto's gezien maar smaken verschillen! Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 22 september 2011 Rapport Geplaatst: 22 september 2011 Mooi gedaan hoor Ik vind dit beter kunstwerken dan die fotosoep signatures enzo. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 23 september 2011 Rapport Geplaatst: 23 september 2011 Ik vind het toch wel leuk, die cartoon-style. Die tekst achter op die vrachtwagen vind ik er nep uit zien. Maar dat komt omdat de vrachtwagen zelf niet glimt, en de tekst wel. En bij die onderste auto lijken de verhoudingen niet te kloppen in mijn ogen, en dat linker voorwiel steekt uit, dat klopt zeker niet. Verder erg leuk gedaan ben wel benieuwd naar eventueel volgend werk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.