Xtreem-designer Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Mijn vraag is kan de achterbak en de voorklep open , en kan je spullen erin doen ? Jekunt toch ook je auto ombouwen en met lachgas . want ik wil het weten want morgen speel ik gta san andrea's voor het eerst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 (bewerkt) nee, dat kan allemaal niet open.(of je moet het open slaan) ja, je kunt er nitro indoen. en andere bumpers, spoilers enzo. maar dan moet je wel eerst wat missies gespeeld hebben . Edit: 11seconden voor MClaw :lol: . En dat 's avonds nog . Bewerkt: 5 juli 2005 door kraay Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Nee, je kunt niet je kofferbak en/of motorkap open doen. Je kan wel 'lachgas' hebben, wat wij nitro of nos noemen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Brian7 Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 je kan alleen dingen aan de buitenkant veranderen zoals: Hydraulics je Banden de kleur* ( bij sommige race wagens een vette stijl ) bass boost en andere dingen aan de buitenkant zoals spoilers, rims, bumper etc. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAmaniax Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 ey jonge, heb je vandaag san andreas voor het eerst? ik weet zeker dat je meteen verslaaft bent en pas stopt als je met een staar in je ogen en een droge keel merkt dat het 4 uur sachts is :lol: (had ik ook) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 ey jonge, heb je vandaag san andreas voor het eerst? ik weet zeker dat je meteen verslaaft bent en pas stopt als je met een staar in je ogen en een droge keel merkt dat het 4 uur sachts is :lol: (had ik ook) Wat is dit nou weer voor een onnutige post? :huh: Laat dit topic nu maar rusten, de "functies" van een auto weten we nu wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 wat is eigenlijk de functie van de bass boost. daar zie je toch niets van en je hoort het niet. Weet iemand wat er dan wel verandert??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 wat is eigenlijk de functie van de bass boost. daar zie je toch niets van en je hoort het niet. Weet iemand wat er dan wel verandert??? De Bass Boost veranderd het geluid (je hoort het een heel klein beetje). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ralf1 Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) van de auto of van de muziek? sorry voor mijn dubbelpost Bewerkt: 7 juli 2005 door ralf1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) van de auto of van de muziek? sorry voor mijn dubbelpost de muziek Off topic: je hebt toch geen dubbel post? Een dubbelpost heb je pas als je 2 berichten na elkaar post zonder dat er een andere 'poster' tussen zit (ik weet niet echt hoe ik dit moet uitleggen). Bewerkt: 7 juli 2005 door SayHello! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 wat is eigenlijk de functie van de bass boost. daar zie je toch niets van en je hoort het niet. Weet iemand wat er dan wel verandert??? sluit je geuid maar op je stereo installatie dan hoor je het verschil, maar ik hoor het verschil zelfs op mijn oude 15 inch t.v.tje hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.