BoerTijger Geplaatst: 23 september 2011 Rapport Geplaatst: 23 september 2011 Hey Forummers, Ik gebruik Windows Movie Maker voor een project van school (CKV). Wij hebben nu 180 foto's gemaakt en moeten daar een filmpje van maken. Nou zet ik ze in Movie Maker (Oude versie (XP)) en dat lukt allemaal aardig maar nu duurt de foto te lang. Nu is de vraag: Is er een snelle manier om de foto's in 1x kort te laten duren? Of moet ik ze 1 voor 1 gaan verschuiven? Alvast bedankt! Reageren
xyzze01 Geplaatst: 24 september 2011 Rapport Geplaatst: 24 september 2011 zoals ik weet gewoon alles stuk voor stuk Reageren
BoerTijger Geplaatst: 24 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2011 Ik heb wel gehoord dat je de tijdbalk kan imkrimpen? Weet iemand hier iets meer over? Reageren
Nyltje Geplaatst: 2 november 2011 Rapport Geplaatst: 2 november 2011 Ik gebruik al lang geen Windows Movie Maker meer. Ik gebruik een (vind ik) een veel beter video programma. Het heet Sony Vegas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.