daaf97 Geplaatst: 24 september 2011 Rapport Geplaatst: 24 september 2011 Kan je de spawn cheats veranderen in GTA IV PC, bijvoorbeeld als je de cheat voor de turismo intoetst dat je dan bijvoorbeeld een merit krijgt? Reageren
Woody268 Geplaatst: 24 september 2011 Rapport Geplaatst: 24 september 2011 (bewerkt) Of het mogelijk is weet ik niet maar wat je wel kan doen is een carspawner gebruiken. Link: Klik Bewerkt: 24 september 2011 door woody268 Reageren
daaf97 Geplaatst: 24 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 september 2011 Ja dat is zelfs nog handiger! Ik hoopte al dat zoiets bestond. Kan je als je dat hebt nog opslaan? Ik heb de missies namelijk nog lang niet uitgespeeld ik heb het pas een week of twee ;p Reageren
daaf97 Geplaatst: 25 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2011 ik heb het gedownload maar als ik het start loopt gta vast Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 september 2011 Rapport Geplaatst: 25 september 2011 Hier vind je een handige tutorial over hoe je de Simple Native Trainer installeert. In die trainer zit ook een ingebouwde carspawner mét in-game menu, welke zeer handig is! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.