Stok Geplaatst: 5 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2005 Ik ben bezig met die Back to School missie. Ik heb alles gedaan maar krijg geen laatste mini missie die back to school zelf heet. Zo kan ik wang cars ook nooit kopen. :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) Heb je al al de missies van driving school uitgespeeld ik denk dat je dat nog moet doen. Dan kun je wangcars kopen. Bewerkt: 6 juli 2005 door Renne Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Als je bij alle tests 70% of meer haalt heb je de driving school uitgespeeld en kan je Wang Cars kopen. Er is geen tests de Back To School heet, zo heet de missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Stok Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Ik begrijp er niks meer van, alle missies boven 70 % en toch geen wang cars kunnen kopen. Beetje vreemd <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
killarboy Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Ik heb het juist kunnen kopen, ik heb dit moeten doen: 1) Speel de drivingschool uit 2) Zorg dat je door kan naar Las Venturas 3) Wandel wat rond en Jethro zal je 2x bellen hierna kan je Wang Cars kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Je moet Las Venturas inkunnen? Dat was bij mij niet echt het geval. Je moet alle lessen uitspelen zodat er een auto buiten staat bij de Driving School. Dan krijg je een telefoontje dat je Wang Cars kan kopen. Dan moet je allemaal missies doen voor auto's te stelen en ze daar in te zetten. Ik denk dat het nu wel duidelijk is. Zoniet dan kan je gebruiken maken van de zoekfunctie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.