KoenKucharek Geplaatst: 25 september 2011 Rapport Geplaatst: 25 september 2011 Hallo, Ik kom steeds meer dingen tegen zoals eflc, steam, gta3-era en ik snap er niks meer van en ook van die versies als ik dalijk gta iv ga kopen welke versie moet ik dan kope ik wil gewoon autos en trainers modden en skins. Alvast bedankt, Koen. Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 25 september 2011 Rapport Geplaatst: 25 september 2011 (bewerkt) Hallo, ik zal het je even uitleggen. EFLC: Episodes from Liberty City, het stand-alone uitbreindingspakket van GTA IV. GTA3-era: De periode van Grand Theft Auto 3 Steam: Een programma op PC dat gebruikt wordt als sociaal netwerk specifiek voor games, al kan je er ook games op kopen. Verder, moest je een afkorting niet weten kan je die gewoon intikken op Google, en dan kom je wel genoeg resultaten uit die jou de nodige informatie geven. (Ook al zijn die laatste twee geen afkortingen (GTA3-era en Steam)) Nu, over de versies. Je hebt deze versies: Grand Thef Auto IV: De standaar GTA IV-game met Niko als protagonist. Is perfect voor auto's en andere dingen te modden. Grand Theft Auto Episodes from Liberty City: Is een standalone uitbreiding, dus is compleet hetzelfde als GTA IV qua modbaarheid, alleen zijn er hier 2 nieuwe verhaallijnen. Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony: Is een onderdeel van EfLC, alleen goedkoper omdat het maar 1 van de twee verhaallijnen bevat. Grand Theft Auto: The Lost and Damned: Is een onderdeel van EfLC, alleen goedkoper omdat het maar 1 van de twee verhaallijnen bevat. Ik hoop dat dit je wat hielp, als je nog vragen hebt mag je ze altijd stellen! PunkyF00l Bewerkt: 25 september 2011 door PunkyF00l Reageren
Basssss Geplaatst: 25 september 2011 Rapport Geplaatst: 25 september 2011 Je moet wel de PC versie hebben van het spel, wil je modden. Je kunt niet modden op de PS3 of XBox360 versie. Reageren
KoenKucharek Geplaatst: 26 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2011 (bewerkt) Hallo, ik zal het je even uitleggen. EFLC: Episodes from Liberty City, het stand-alone uitbreindingspakket van GTA IV. GTA3-era: De periode van Grand Theft Auto 3 Steam: Een programma op PC dat gebruikt wordt als sociaal netwerk specifiek voor games, al kan je er ook games op kopen. Verder, moest je een afkorting niet weten kan je die gewoon intikken op Google, en dan kom je wel genoeg resultaten uit die jou de nodige informatie geven. (Ook al zijn die laatste twee geen afkortingen (GTA3-era en Steam)) Nu, over de versies. Je hebt deze versies: Grand Thef Auto IV: De standaar GTA IV-game met Niko als protagonist. Is perfect voor auto's en andere dingen te modden. Grand Theft Auto Episodes from Liberty City: Is een standalone uitbreiding, dus is compleet hetzelfde als GTA IV qua modbaarheid, alleen zijn er hier 2 nieuwe verhaallijnen. Grand Theft Auto: The Ballad of Gay Tony: Is een onderdeel van EfLC, alleen goedkoper omdat het maar 1 van de twee verhaallijnen bevat. Grand Theft Auto: The Lost and Damned: Is een onderdeel van EfLC, alleen goedkoper omdat het maar 1 van de twee verhaallijnen bevat. Ik hoop dat dit je wat hielp, als je nog vragen hebt mag je ze altijd stellen! PunkyF00l Oke bedankt ik snap het. Bewerkt: 26 september 2011 door KoenKucharek Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.