Jump to content

screens GTA4

Recommended Posts

Geplaatst:

als dit al bekend was sorry, maar ik ben nieuw op dit forum..

dit zijn denk ik zelf wel fake ones maar ze zijn meer gta stijl dan die andere.

mvigta4wall.jpg

mvi_Fighter.jpg

fighter2.jpg

mvigta4.jpg

parachuting.jpg

tank.jpg

maar het liefste zien we denk ik allemaal dit :puh:

md_gtaamsterdam.png

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• RonaldVC

4

• Typhoon

3

• AmsterdamBoy

3

• Bartjex88

2

Geplaatst: (bewerkt)

Momenteel zijn er geen sreens van gta4. <_<

Waarschijnlijk ze maar juist begonnen dus hoe zouden er al sreens zijn en er zijn hier al zoveel topics over.

Ps:Je ziet toch mooi dat die tweede nep is.

Bewerkt: door Renne
Geplaatst:

Ze zijn allemaal fake, GTA Amsterdam heb ik gemaakt en ingestuurd naar gtafour, daar komen die andere screens ook vandaan.

En deze heb ik ook gemaakt maar is niet mooi geworden:

md_fakebogota1.png

Geplaatst:

NEP en die amsterdam screen is niet helemaal juist je ziet daar een politiewagen staan, die staan echter niet in de juiste kleuren en er moet Politie op staan en niet Police

• 5 maanden later...
Geplaatst:

Die screens van jou kloppen niet!! Denk je nou echt dat ze al bezig zijn met een nieuwe GTA, ze zijn nog aant uitrusten van LCS!!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geplaatst:

Roderickbond....Mag ik vragen waarom je die screen hier neer zet aangezien dit topic over screens van de volgende GTA gaat en niet over GTA SA (waar jij je screen van gemaakt hebt) :engel:

Verder bestaan er naar mijn weten nog geen screens en heb dit ook vaak nagecheckt of er al wat screens zijn gemaakt die werkelijk van Rockstar komen dus nee.Die bestaan gewoonweg niet.

Geplaatst:
Die screens werken niet..

Die screens werken niet omdat het een topic is waar 6 maanden niet op gereageerd is. Het is dus een nogal achterhaald topic. Intussen zijn er genoeg nieuwe ontwikkelingen, maar nog steeds geen screens. En die krijg je ook niet te zien tot dat R* het spel uitbrengt.

Gewoon ff geduld hebben dus :Y

Groetjes :cya:

>>> Door GTA-Sheep: Topic gesloten. Zolang we geen screens hebben vervult dit topic geen functie. Natuurlijk kan iedereen die het hier niet mee eens is me een PM sturen. Edit: dat was snel. Topic op verzoek heropend.<<<

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt voor het heropenen GTA-sheep....

Welnu, ik heb na wat zoeken een screen gevonden van de nieuwe GTA. Ze hebben het over: Grand Theft Auto 4, voor de PS3. Ik heb hem van een Franse site:===>LINK<===. Kijk zelf maar ff. Ik weet niet of het echt is maar ze komen wel geloofwaardig over. Ook al is mijn Frans niet zo goed :D ..

Ik moet zeggen, het ziet er wel super uit.. Ik hoop dat dit een echte is!!

Maar goed, oordeel zelf maar.

Bewerkt: door RonaldVC

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...