Jump to content

screens GTA4

Recommended Posts

• Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• RonaldVC

4

• Typhoon

3

• AmsterdamBoy

3

• Bartjex88

2

Geplaatst:
dat is een neppe screen omdat de mensen net echt lijken en de auto's zijn te vierkant :ch:
Voor alle duidelijkheid, zelf weet ik ook niet of het een echte screen is maar ik vind het nogal makkelijk om gelijk te zeggen dat hij nep is omdat de mensen er te echt uit zien. Ook van die vierkante auto's heb ik een andere mening.

Je moet niet vergeten dat het bij GTA4 gaat om een nieuwe engine, en dat de games op de PS3 er bedriegelijk echt uitzien. En die auto's (die er vrij onduidelijk opstaan), zien er ook best goed uit.

Heb je trouwens die site al een bekeken? Ze hebben het daar ook over releasedatums...

Groetjes :cya:

Geplaatst:
Deze screen was al heel lang bekend zo als ik alzei, en hij is fake... Dat is al bewezen.
Ok, hij is fake, jammer :-( .

Dacht ik met een nieuwtje te komen, is ie al lang bekent. Nou goed, we zoeken verder....

Groetjes :cya:

Geplaatst:
Die screens van jou kloppen niet!! Denk je nou echt dat ze al bezig zijn met een nieuwe GTA, ze zijn nog aant uitrusten van LCS!!!!!!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik moet hier op reageren. :puh:

LCS, SA, VC, Midnight Club, Warriors worden allemaal door verschillende mensen gemaakt. Denk je dat elke spel bij Rockstar North komt? En samen vormen zij een bedrijf Rockstar Games en dat weer onderdeel van ben even de naam kwijt. Take 2 volgens mij. Zat even aan een spel te denken. Tekken 4 ofzo...

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben echt benieuwd die laatste foto van Amsterdam (van GTA IV).

Wie heeft hem?

Ik heb die al gezien maar ik heb een andere ook gezien.

GTAA-Box-Art.jpg

Wat zie ik

1.GTA Amsterdam

2.AFC Ajax Amsterdam Speler is Andy Van Der Meyde

3.Job Cohen (Burgemeester van Amsterdam)

4.Grachten

5.Hoer???

6.Amsterdam ArenA

7.Brug (Aan de overkant van de Waterlooplein)

8.Westerntoren (Hoogste van Amsterdam)

9.De wapen van Amsterdam

Bewerkt: door AmsterdamBoy
Geplaatst:

Wacht maar tot augustus 2006 vooraleer er screens zijn. Alle screens die je voor deze datum vind zijn waarschijnlijk fake.

• 1 maand later...
Geplaatst: (bewerkt)

is het niet een leuk idee om een topic te openen met zelf gemaakte gta next screens?? daar kunnen deze screens dan ook in..

ene die gta amsterdam hoes is lol :bonk:

Bewerkt: door Mr. Vriecetti
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ja, Rockstar is eerst bezig met een nieuwe GTA voor de PSP en een PS2 versie van LCS :Y. De volgende GTA (die waarschijnlijk voor de PS3 uitkomt) komt pas denk ik in 2007 of later.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...