AmsterdamBoy Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 (bewerkt) screens werken niet van waar heb je ze? De mijne? is zal wel overnieuw upload Dat doe ik wel op deze post omdat het nu een pagina terug is. Wat zie ik*OP DIT MOMENT NOG GEEN PLAATJE VAN DIT* 1.GTA Amsterdam 2.AFC Ajax Amsterdam Speler is Andy Van Der Meyde 3.Job Cohen (Burgemeester van Amsterdam) 4.Grachten 5.Hoer 6.Amsterdam ArenA 7.Brug (Aan de overkant van de Waterlooplein) 8.Westerntoren (Hoogste van Amsterdam) 9.De wapen van Amsterdam Wat zie ik 1.Trein in Amsterdam Centraal Station 2.Rijksmuseum 3.Schipol 4.Amsterdam Centraal Station 5.GVB Tram 10 (De tram's zijn nu veel nieuwer) Wat zie ik 1.Grachten 2.Politie(Van GTA3) 3.Explosie van Bijlmerramp 4.Geen idee 5.Geen idee 6.Rijksmuseum 7.Amsterdam ArenA 8.GVB Tram 25 (Nu hebben we al een nieuwe) Bewerkt: 8 maart 2006 door AmsterdamBoy Reageren
Bartjex88 Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Deze screens bedoel ik maar toch bedankt als dit al bekend was sorry, maar ik ben nieuw op dit forum..dit zijn denk ik zelf wel fake ones maar ze zijn meer gta stijl dan die andere. maar het liefste zien we denk ik allemaal dit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.