Jbeltie Geplaatst: 25 september 2011 Rapport Geplaatst: 25 september 2011 (bewerkt) ik speel al een tijdje GTA IV, en die uitbreiding ervan. maar ik kan er steeds niet uitkomen, hoe ik mods moet toevoegen aan het spel. zal iemand mij hier mij kunnen helpen. P.S ik weet niet zeker als hij hier goed staat want ik ben hier net nieuw. mvg Jbeltie Bewerkt: 25 september 2011 door Jbeltie Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 september 2011 Rapport Geplaatst: 25 september 2011 Wat voor mods moet je erin hebben dan? Reageren
Jbeltie Geplaatst: 25 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2011 Wat voor mods moet je erin hebben dan? zoals auto's motoren zeg maar vanalles. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 september 2011 Rapport Geplaatst: 25 september 2011 (bewerkt) Je hebt daar het programma Spark IV voor nodig. Link komt eraan als ik hem kan vinden Edit: Spark IV Bewerkt: 25 september 2011 door bassieboy35 Reageren
Jbeltie Geplaatst: 25 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 25 september 2011 (bewerkt) werkt dat programma dan ook met GTA episodes from liberty city. en hoe werkt dat programa dan. Bewerkt: 25 september 2011 door Jbeltie Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 25 september 2011 Rapport Geplaatst: 25 september 2011 Ja, al zijn er niet veel auto mods voor EFLC Reageren
Jbeltie Geplaatst: 26 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2011 en hoe werkt dat spark IV dan. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 september 2011 Rapport Geplaatst: 26 september 2011 Je opent de map van de auto's in dit geval: Computer> BootC> Program Files> Rockstar games> EFLC of IV (ligt aan welke je nodig hebt)> (bij EFLC TBoGT of TLaD)> pc> models> cdimages> vehicles.img Let op! exporteer eerst de originele lijst naar een 'veilige' plek! Mocht het namelijk mis gaan kan je nog altijd terug of je vind het niet meer leuk. Als je een auto er in wil zetten bijvoorbeeld de admiral dan vervang je de 2 admirals .wtd en .wft uit me hoofd voor de admiral.wtd en admiral.wtd voor die je erin wel zetten (de gedownloade) Reageren
Jbeltie Geplaatst: 27 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2011 (bewerkt) ik heb een probleem ik kan vehicles niet openen. kijk maar: wat kan ik nu hier aan doen dan. of moet ik het spel helemaal op nieuw instaleren dan. P.S. deze wil ik toevoegen: Maibatsu Vincent. Bewerkt: 27 september 2011 door Jbeltie Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 27 september 2011 Rapport Geplaatst: 27 september 2011 je moet die vehicles wel openen met spark IV he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.