Jump to content

GTA IV haprt


Tiennes

Recommended Posts

Beste Forumleden,

Ik zag op internet dat het haperen van GTA IV een veelvoorkomend probleem is, heb verschillende oplossingen geprobeerd, maar heeft nog niet geleid tot een daadwerkelijke oplossing.

Misschien zijn er inmiddels al weer nieuwe oplossingen gevonden die nog niet op dit fora gedeeld zijn, laat ik bij het begin beginnen.

Mijn hardware:

Moederbord: Extreme DP55KG (Intel® P55)

Processor: Core™ i7-870 (4x 2933 MHz) [Hyperthreading enabled)!

Videokaart: AMD Radeon HD6850 1024MB

Werkgeheugen: 4x2Gb Kingston HyperX DDR3-1333Mhz

Mijn Software:

Besturingsysteem: Windows 7 x64 bit

Game: GTA IV Patch 1.0.7.0

Probleem:

GTA IV speel ik bijna op de hoogste grapische instellingen, waarom niet? Mijn pc trekt dat gewoon. COD4, en MW2 draai ik ook op de hoogste. En dat draait allemaalgewoon.

Zodra ik ga rijden in het spel en ik druk op W,S,A,D of elk ander willekeurige toets op mijn toetsenbord gaatie haperen. Wanneer ik dit wijzig in mijn pijltjes is dit opgelost, kan dit niet anders?

Wanneer ik GTA IV uitvoer als XP service pack 2 dat heb ik dit probleem niet meer, maar dan hapert hij om de zoveel seconden. Na een herstart van mijn pc heb ik het probleem weer wel.. Hoe is dit op te lossen?

Ik heb GTA IV legaal, mij key werkte inneens niet meer dus ik heb hem gecracked.

Link to comment
Delen op andere websites

probeer het toch eventjes lager te zetten en kijk of hij dan niet meer hapert ;)

Het lager zetten heeft niet het gewenste resultaat geleverd, ik installeer GTA IV nu eventjes opnieuw.

Heb je deze fix al geprobeerd?

Ja hier heb ik verschillende van geprobeerd, nu ga ik GTA IV herinsttalleren en dan nog eens testen. Volgens mij ligt aan Windows 7. Een maat van mij speelde het spel zonder problemen, totdat hij Windows 7 aanschafde. Sinds dien had hijdezelfde problemen als mij. Jullie horen zo of het gewerkt heeft.

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Je kan op meerdere mensen tegelijk reageren door op de Citeren-knop te drukken. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je deze fix al geprobeerd?

Ik heb ze allemaal geprobeerd, geen oplossing. Bij de '-memrestrict ...' kan ik ook daar zelf een willekeurig getal invoeren of gaat het ech met een bepaalde regelmaat?

Heeft iemand anders nog potentiele oplossingen. Ik ga het eens proberen met de vorige patch. Moet ik wel kijken of ik die ook kan cracken;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het probleem is opgelost met patch 1.0.4.0!!!

Kortom; het probleem zit hem in patch 7,(1.0.7.0) Deze moet worden herschreven en daarna opnieuw worden uitgebracht.

Ik hoop dat ik nu geen problemen zal ervaren, ik ga het vanavond eens testen! Zien jullie binnekort wel weer een update van mij verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Of het ligt gewoon aan je crack.

Ik geloof sowieso trouwens niet dat je IV licentie code "opeens" niet meer werkte. Als je het spel illegaal hebt, zeg dat dan gewoon. Of als je slim bent, zeg je gewoon niks. Niet zomaar snel even iets verzinnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...