ingee Geplaatst: 26 september 2011 Rapport Geplaatst: 26 september 2011 ik kan gta 4 niet installeren bij het installatie scherm krijg staat het in chinese tekens en toen heb ik op een van die balkjes geklikt en is hij wel verder geinstalleert maar kan hem niet openen. ik heb windows 7 home premium weet niet of dat een groot probleem is? Reageren
kelwin Geplaatst: 26 september 2011 Rapport Geplaatst: 26 september 2011 ik kan gta 4 niet installeren bij het installatie scherm krijg staat het in chinese tekens en toen heb ik op een van die balkjes geklikt en is hij wel verder geinstalleert maar kan hem niet openen. ik heb windows 7 home premium weet niet of dat een groot probleem is? Wat zijn je system specs? Gebruik flitskikker infotool aub. Reageren
Woody268 Geplaatst: 26 september 2011 Rapport Geplaatst: 26 september 2011 Heb je GTA IV legaal? Reageren
xyzze01 Geplaatst: 26 september 2011 Rapport Geplaatst: 26 september 2011 (bewerkt) toevallig heb ik dat ook 1 keer gehad maar ik heb op de linkse grote balk geklikt dan start hij hem op en de keer daarna is hij weer normaal Bewerkt: 26 september 2011 door xyzze01 Reageren
ingee Geplaatst: 26 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 september 2011 ik kan gta 4 niet installeren bij het installatie scherm krijg staat het in chinese tekens en toen heb ik op een van die balkjes geklikt en is hij wel verder geinstalleert maar kan hem niet openen. ik heb windows 7 home premium weet niet of dat een groot probleem is? Wat zijn je system specs? Gebruik flitskikker infotool aub. ik weet niet precies welke specs je nodig hebt maar ik heb een paar gekopieerd. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 26 september 2011 Rapport Geplaatst: 26 september 2011 Hmm vaag ik heb ook altijd die Chinese balk maar hij doet het gewoon (gekocht in winkel) Reageren
kelwin Geplaatst: 26 september 2011 Rapport Geplaatst: 26 september 2011 ik kan gta 4 niet installeren bij het installatie scherm krijg staat het in chinese tekens en toen heb ik op een van die balkjes geklikt en is hij wel verder geinstalleert maar kan hem niet openen. ik heb windows 7 home premium weet niet of dat een groot probleem is? Wat zijn je system specs? Gebruik flitskikker infotool aub. ik weet niet precies welke specs je nodig hebt maar ik heb een paar gekopieerd. kopieer de bb-code, of die daarnaast. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 26 september 2011 Rapport Geplaatst: 26 september 2011 (bewerkt) Dit is gewoon een slechte fout, je moet op de CD gaan en je moet de setup.exe aanvinken, dan instaleert hij gewoon gelijk en hoef je dat menu niet verder te doen. Edit : Lees nu dat je hem nu hebt geinstaleerd, probeer is direct. Probeer is die error op youtube te zoeken, zijn genoeg filmpjes om te fixen. Hier bijvoorbeeld eentje: Ik heb zelf ook een stuk of 10 problemen met iv gehad, dus je bent niet de enige Trouwens wat iedereen zegt, specs hebben hiermee niets te maken. Bewerkt: 26 september 2011 door Zombiespeed Reageren
Hayte Geplaatst: 26 september 2011 Rapport Geplaatst: 26 september 2011 Ja stop maar met helpen, met zo'n systeem zal je GTA IV toch nooit draaiende krijgen. Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 26 september 2011 Rapport Geplaatst: 26 september 2011 (bewerkt) @Iedereen, volgens mij is de processor toch echt te slecht. Bewerkt: 26 september 2011 door -TonyStark- Reageren
xyzze01 Geplaatst: 27 september 2011 Rapport Geplaatst: 27 september 2011 zijn processor is indd te slecht moet minimaal 1,8GHZ zijn dacht ik en jij hebt 1,66GHZ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.