Trax Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Ik probeer een shirt te maken, maar stuit op een fout. Ik zal even uitleggen wat ik heb gedaan: De tshirtwhite.txd geopend en ge-extract naar bureaublad. Daarna met TXD Editor ge-export naar bureaublad als .bmp Bewerkt met Adobe Photoshop, en weer opgeslagen. Als ik nu IMPORT doe met TXD Workshop, krijg ik deze error: Stream read error Iemand? Reageren
Arjen Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Jep. Je slaat hem waarschijnlijk op in .bmp of anders met Photoshop. Photoshop heeft net een iets andere samenstelling van .bmp's dan Paint.. Ik raad je dus aan om met Photoshop hem op te slaan in .jpg, en daarna te openen met Paint en op te slaan als 24-bitmaps. Reageren
Eclipse Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Je kan beter exporteren als .TGA. En dan uit photoshop exporteren als 32 bits. Dan krijg je geen fouten. Reageren
Arjen Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Je kan beter exporteren als .TGA. En dan uit photoshop exporteren als 32 bits. Dan krijg je geen fouten. Is waar. Maar als je ze in .bmp formaat hebt kan je ze ook nog delen en hoef je niet per se in Photoshop te bewerken. Ik gebruik gewoon de .bmp's. Reageren
Trax Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 juli 2005 Okay dames, bedankt. Het is me gelukt. Nu testen, werkt ie; dan release ik hem. Online: http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.295 Let niet op die mislukte G-U daar rechtsboven <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.