GTAKevin023 Geplaatst: 27 september 2011 Rapport Geplaatst: 27 september 2011 Hey mensen, Kunnen jullie mij alsjeblieft helpen? Na een of andere stomme update kan ik niet meer een savegame loaden. Hij begint dan met nieuw game. Ik heb geprobeerd wat andere mensen zeiden, mijn gameopties verwijderen en een nieuwe game opslaan op een andere saveslot maar dat helpt ook niet. Hij blijft maar RDR opnieuw opstarten. Het gebeurd elke keer nadat ik iets online heb gedaan of zo. Ik heb een xbox dus als er mensen zijn die het probleem kennen en een oplossing daarvan hebben wil ik dat graag horen want ik heb geen zin om weer een hele RDR uit te spelen. Zo te zien is er helemaal niks beschadigd aan de savegame of zo, geen errors of zo. Hij begint gewoon opnieuw. Groetjes Android. Help me alsjeblieft! Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 5 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2011 Probeer je updates te verwijderen van Red Dead en installeer ze opnieuw. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 10 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2011 Probeer je updates te verwijderen van Red Dead en installeer ze opnieuw. Het is al opgelost door een update. Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.