Jump to content

Tractors


linux-or-unix

Recommended Posts

  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • linux-or-unix

    10

  • onbekendeIV

    5

  • S-te-Fan

    4

  • MisterDM

    4

tuurlijk, ga je gang, maar het liefst natuurlijk de opgevoerde versies, die rond de 80 kilometer per uur gaan :tu::D

Laterz,

TJ

Ik wou het toch over onze Ariens YT12 hebben, die gebruiken we ook gewoon als een mini trekkertje. dat ding mag niet zwaar trekken, maar we hebben dat eens één keer gedaan. De subaru er achtergehangen en hij kreeg hem wel vooruit. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

tuurlijk, ga je gang, maar het liefst natuurlijk de opgevoerde versies, die rond de 80 kilometer per uur gaan :tu::D Laterz, TJ
Ik wou het toch over onze Ariens YT12 hebben, die gebruiken we ook gewoon als een mini trekkertje. dat ding mag niet zwaar trekken, maar we hebben dat eens één keer gedaan. De subaru er achtergehangen en hij kreeg hem wel vooruit. :puh:
Dat is mooi om te horen, heb je daar misschien foto's of een filmpje van? :tu: Laterz, TJ

@hieronder, okee, bedankt :)

Bewerkt: door linux-or-unix
Link to comment
Delen op andere websites

Dat is mooi om te horen, heb je daar misschien foto's of een filmpje van? :tu:

Laterz,

TJ

ik heb daar geen foto's van maar wel van die maaier zelf samen met de Deutz Die pic heb ik hier al eerder gepost.

foto0261ol.jpg

vader en z'n zoontje :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is mooi om te horen, heb je daar misschien foto's of een filmpje van? :tu:

Laterz,

TJ

ik heb daar geen foto's van maar wel van die maaier zelf samen met de Deutz Die pic heb ik hier al eerder gepost.

foto0261ol.jpg

vader en z'n zoontje :schater:

Zekers wel :):tu:

Laterz,

TJ

Link to comment
Delen op andere websites

Ik rijd tractor op mijn werk. In de zomervakantie vooral met de John Deere 6920 + Beco grond gereden en de laatste weken maïs gereden met de 6910, 6900, 6920, en een keertje op de fendt 820 met een 3-asser.

John Deere 6920 + Beco:

182541-6920-s-john-deere.jpg

Bewerkt: door S-te-Fan
Link to comment
Delen op andere websites

Ik rijd tractor op mijn werk. In de zomervakantie vooral met de John Deere 6920 + Beco grond gereden en de laatste weken maïs gereden met de 6910, 6900, 6920, en een keertje op de fendt 820 met een 3-asser.

John Deere 6920 + Beco:

*plaatje*

Dat ziet eruit als erg leuk werk S-te-Fan :)

Laterz,

TJ

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Zelf ben ik echt fan van tractoren het staat ook bij m'n profiel :klap:

Me oom had ook een tractor, MC Cormick welke versie weet ik niet meer maar iedergeval wel zonder dak/cabine, zelf zat ik er altijd op als ik met me vader even bij m'n oom was

Vroeger hadden me vader en me oom een Bouwclub alleen die is er helaas niet meer :cry:

Wat ik wel weet is dat me opa op de trekker reed, en als ik goed terug naar foto's keek was het meestal een Ford Dexta ( inmiddels is m'n opa er al 13 jaar niet meer :cry: )

Me vader zei dat het ( volgens mij ) telkens een andere trekker was want dat was een leen trekker. Ze hadden nooit een vaste trekker.

Ze hadden altijd wel een trekker van een boer.

Verder heb ik ook echt een voorkeur voor verschillende trekkers/tractoren zoals Massey Ferguson, New Holland, John Deere, Fordson, Fendt, Claas, MC Cormick en dan heb ik bijna alle trekkers/tractoren opgenoemd.

Ik heb er ook wel wat kijk op, zelfs vroeger als klein manneke vond ik trekkers/tractoren echt fantastisch en vooral bij verschillende bouwclubs als de optocht in mijn dorp en opstreek was.

Voor vragen of wat dan ook stuur ff berichtje ;)

Ltrz MisterDM :bier:

Bewerkt: door MisterDM
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...