linux-or-unix Geplaatst: 24 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 24 oktober 2011 @commando, dat is zeker een leuk gezicht Laterz, TJ Reageren
commando Geplaatst: 24 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 24 oktober 2011 @commando, dat is zeker een leuk gezicht Laterz, TJ ja, zou me niets verbazen als ik ermee in de krant stond Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 25 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2011 Mag je hier het ook over zitmaaiers hebben? Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 26 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 26 oktober 2011 Mag je hier het ook over zitmaaiers hebben? tuurlijk, ga je gang, maar het liefst natuurlijk de opgevoerde versies, die rond de 80 kilometer per uur gaan Laterz, TJ Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2011 tuurlijk, ga je gang, maar het liefst natuurlijk de opgevoerde versies, die rond de 80 kilometer per uur gaan Laterz, TJ Ik wou het toch over onze Ariens YT12 hebben, die gebruiken we ook gewoon als een mini trekkertje. dat ding mag niet zwaar trekken, maar we hebben dat eens één keer gedaan. De subaru er achtergehangen en hij kreeg hem wel vooruit. Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 28 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 28 oktober 2011 (bewerkt) tuurlijk, ga je gang, maar het liefst natuurlijk de opgevoerde versies, die rond de 80 kilometer per uur gaan Laterz, TJ Ik wou het toch over onze Ariens YT12 hebben, die gebruiken we ook gewoon als een mini trekkertje. dat ding mag niet zwaar trekken, maar we hebben dat eens één keer gedaan. De subaru er achtergehangen en hij kreeg hem wel vooruit. Dat is mooi om te horen, heb je daar misschien foto's of een filmpje van? Laterz, TJ@hieronder, okee, bedankt Bewerkt: 29 oktober 2011 door linux-or-unix Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 29 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2011 Dat is mooi om te horen, heb je daar misschien foto's of een filmpje van? Laterz, TJ ik heb daar geen foto's van maar wel van die maaier zelf samen met de Deutz Die pic heb ik hier al eerder gepost. Reageren
commando Geplaatst: 31 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Dat is mooi om te horen, heb je daar misschien foto's of een filmpje van? Laterz, TJ ik heb daar geen foto's van maar wel van die maaier zelf samen met de Deutz Die pic heb ik hier al eerder gepost. vader en z'n zoontje Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 31 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 31 oktober 2011 Dat is mooi om te horen, heb je daar misschien foto's of een filmpje van? Laterz, TJ ik heb daar geen foto's van maar wel van die maaier zelf samen met de Deutz Die pic heb ik hier al eerder gepost. vader en z'n zoontje Zekers wel Laterz, TJ Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 4 november 2011 Rapport Geplaatst: 4 november 2011 (bewerkt) Ik rijd tractor op mijn werk. In de zomervakantie vooral met de John Deere 6920 + Beco grond gereden en de laatste weken maïs gereden met de 6910, 6900, 6920, en een keertje op de fendt 820 met een 3-asser. John Deere 6920 + Beco: Bewerkt: 4 november 2011 door S-te-Fan Reageren
linux-or-unix Geplaatst: 4 november 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 november 2011 Ik rijd tractor op mijn werk. In de zomervakantie vooral met de John Deere 6920 + Beco grond gereden en de laatste weken maïs gereden met de 6910, 6900, 6920, en een keertje op de fendt 820 met een 3-asser. John Deere 6920 + Beco: *plaatje* Dat ziet eruit als erg leuk werk S-te-Fan Laterz, TJ Reageren
MisterDM Geplaatst: 21 maart 2012 Rapport Geplaatst: 21 maart 2012 (bewerkt) Zelf ben ik echt fan van tractoren het staat ook bij m'n profiel Me oom had ook een tractor, MC Cormick welke versie weet ik niet meer maar iedergeval wel zonder dak/cabine, zelf zat ik er altijd op als ik met me vader even bij m'n oom was Vroeger hadden me vader en me oom een Bouwclub alleen die is er helaas niet meer Wat ik wel weet is dat me opa op de trekker reed, en als ik goed terug naar foto's keek was het meestal een Ford Dexta ( inmiddels is m'n opa er al 13 jaar niet meer ) Me vader zei dat het ( volgens mij ) telkens een andere trekker was want dat was een leen trekker. Ze hadden nooit een vaste trekker. Ze hadden altijd wel een trekker van een boer. Verder heb ik ook echt een voorkeur voor verschillende trekkers/tractoren zoals Massey Ferguson, New Holland, John Deere, Fordson, Fendt, Claas, MC Cormick en dan heb ik bijna alle trekkers/tractoren opgenoemd. Ik heb er ook wel wat kijk op, zelfs vroeger als klein manneke vond ik trekkers/tractoren echt fantastisch en vooral bij verschillende bouwclubs als de optocht in mijn dorp en opstreek was. Voor vragen of wat dan ook stuur ff berichtje Ltrz MisterDM Bewerkt: 21 maart 2012 door MisterDM Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 21 maart 2012 Rapport Geplaatst: 21 maart 2012 (bewerkt) Ooit op een tractor gereden? Bewerkt: 21 maart 2012 door S-te-Fan Reageren
MisterDM Geplaatst: 21 maart 2012 Rapport Geplaatst: 21 maart 2012 Ooit op een tractor gereden? Ja, alleen ik mocht niet besturen ( logisch natuurlijk ) als ik me goed herinner was het volgens mij een John Deere met een wagen en 2 assen Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 21 maart 2012 Rapport Geplaatst: 21 maart 2012 Hmmm ok, ik ben vanmiddag weer met deze combo weggeweest: Ik mocht na school wat vrachtjes zand naar een particulier brengen die zijn gigantische tuin aan het verbouwen is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.