Jump to content

in eens heel lelijk donker beeld


KoenKucharek

Recommended Posts

hallo,

ik heb net gta iv en die was gewoon heel goed en heel mooi. toen slot ik af instaleerde een mod en daarna kreeg ik dit:

gtaivr.png

Uploaded with ImageShack.us

ik heb backups alweer genstaleerd maar ik heb het nog steeds hoe haal ik dit weg?

De taxies zijn ook zwart niks glimt meer ik heb het nog geen kwatier kunnen spelen ik heb alles al op nieuw geinstaleerdmmaar niks help heeft iemand dit ook wel eens gehad?

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Als je wil proberen de game opnieuw te installeren, doe dat dan niet alleen via de uninstall optie die het systeem je biedt, maar ga ook zelf via Windows Verkenner naar de map waar je de game had geïnstalleerd en delete daar alle mappen. De uninstall optie haalt namelijk alleen de originele game weg, en niet eventueel geïnstalleerde modificaties. Wanneer je dan opnieuw installeert op dezelfde locatie wordt het spel weer om de modificatie heen geïnstalleerd en zit deze dus weer in je spel. (of nog steeds)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat zijn je systeemspecificaties? Welke mod heb je geïnstalleerd?

Topic verplaatst naar IV: Technische Problemen, aangezien het daar beter past.

Audi a8

En bedankt voor de tips ik dacht later ook dat dit topic beter hier kan.

Mijn pc heb ik special voor gta iv gekocht, de specificaties zijn:

Proccesor: AMD Phenom II 840: 4x3.2Ghz Quadcore

Video gedoe: nVidia GTS450 1GB GDDR5

@ hierboven ik ga dit proberen alleen ik kreeg steeds die error ls met instaleren dat de cd niet goed kan ik hem ook downloaden en activeren met de code van me spel? Dat is dan toch niet illegaal?

Me spel is nog geen dag oud maar ik denk dat het toch de cd dpeler is want die is cheapy en merkloos hij is ook heel langzaam met het browsen door de cd en soms als ik hem der in doe loopt die glijk vast

EDIT:nee het was even weg toen ik alles had verwijderd en opnieuw geinstaleerd en toen sloot ik af ging ik eten en daarna kwam het weer terug help wat moet ik nu doen??

Bewerkt: door KoenKucharek
Link to comment
Delen op andere websites

het word steeds erger terwijl hij het eerst perfect deed en ik heb niks veranderd niet gemod ofzo.

hier nog een foto:

naamloosdg.png

Uploaded with ImageShack.us

misscien helpt het om het spel te patchen? zo ja war kan ik dat doen?

alvas bedankt,

Koen.

Bewerkt: door KoenKucharek
Link to comment
Delen op andere websites

Download ook maar meteen nieuwe driver updates voor je grafische kaart. Die van jou kan je vinden op de NVidia site.

Ja dat hielp ik had1.68 of zo toen downloade ik de nieuwste 1.80.1 gloof ik en nu doet die het weer normaal nu maar hopen dat dat zo blijft bedankt. Het spel patchen doe ik liever niet want dan kan je tog ook geen trainer meer gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Download ook maar meteen nieuwe driver updates voor je grafische kaart. Die van jou kan je vinden op de NVidia site.

Ja dat hielp ik had1.68 of zo toen downloade ik de nieuwste 1.80.1 gloof ik en nu doet die het weer normaal nu maar hopen dat dat zo blijft bedankt. Het spel patchen doe ik liever niet want dan kan je tog ook geen trainer meer gebruiken?

Dat hangt er van af. De meest gebruikte Simple Native Trainer is beschikbaar voor de laatste versie (1.0.7.0).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...