Jump to content

Extra lampen

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Als extra op de Sultanrs wilde ik extra lampen. Dat is aardig gelukt:

unled1qxj.png

Er komt nog een mooie behuizing omheen.

Maar helaas werken de lampen niet zo als de originele: als de auto gestart word gaan de lampen automatisch aan (dag/nacht maakt niet uit), bij een frontale botsing gaan ze niet kapot en als je 'groot licht' met h aan zet dan worden ze niet extra fel. Weet iemand hoe dit komt en verbeterd kan worden?

In zmodeler staan ze in de lijst als 'extra_2' op de motorkap:

unled1to.png

Is de naam van de lichten niet goed? Het is nu Headlight_f. Ik dacht misschien ligt het aan die f want normaal is dat een l of een r(links en rechts).

Verder vraag ik me af of er een auto in GTA is met meerdere koplampen. Zodat ik kan kijken hoe het daar in de lijst staat.

Wie weet hoe ik dit probleem kan oplossen?

Ik zou de koplampen natuurlijk kunnen attachen aan de originelen en dan zou het ook werken. Maar dat wil ik niet om dat het dan niet mee beweegt met de motorkap.

Geplaatst: (bewerkt)

lijkt me vet er uit zien

Dank je, ik vindt het altijd wel kicken als een auto een rally look heeft of een rally auto is :) Maar de Sultan Rs, wat volgens mij de Mitsubishi Lancer 2005 WRC moet voorstellen met een Lancer EVO IV achterkant en een subaru luchthapper als extra optie, miste de extra lichten nog.

OT: Ik weet niet of het uberhaupt wel mogelijk is. De Rancher heeft standaard extra lichten maar die werken jammer genoeg niet.

Bewerkt: door Luzhin2.4
Geplaatst:

Sultan RS is toch op een Lexus gebasseerd..?

Maar on-topic; volgens mij hebben de volgende auto's zulk soort lampen. Weet het niet zeker, is eventjes uit m'n hoofd.

Patriot, Cavalcade (FXT?) en de Bobcat.

Geplaatst:

Sultan RS is toch op een Lexus gebasseerd..?

Maar on-topic; volgens mij hebben de volgende auto's zulk soort lampen. Weet het niet zeker, is eventjes uit m'n hoofd.

Lexus ? Volgens mij is het een Subaru Wrx Sti uit 2006 ?

Maar even ontopic, Kun je ze niet gewoon de naam geven zoals de orginele lampen

Geplaatst: (bewerkt)

Die auto's hebben volgens mij ook geen werkende extra lampen. En de naam van het origineel werkt niet want kun je de auto niet in GTA zetten.

Weet iemand een manier om er extra licht uit te laten komen? Ik kan geen pivot of dummy voor het licht vinden.

Zover de lichten, de behuizing is af:

unled1kxd.png

Het heeft carcolor 2 gekregen, ik wilde het eerst carbon maken. Maar dat vond ik achteraf niet mooi. Er is trouwens wat vreemds aan de hand met het carbon van de motorkap: het kleurt nu mee met de auto. Ik heb de originele Sultan Rs opnieuw geïmporteerd en het blijft hetzelfde. Hoe krijg ik dit weer terug?

Bewerkt: door Luzhin2.4
Geplaatst:

Hij is af, ik heb de lichten gelaten zoals ze nu zijn. Het is volgens mij niet mogelijk om 'extra' licht toe te voegen. Het glas kan nu ook niet kapot en de lichten blijven altijd branden. Ik denk niet dat het anders kan.

Hier is een filmpje van het eind resultaat:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...