Jump to content

Inhoud cdromdoos


Puticlub

Recommended Posts

Ik heb net de bestelde gta III en SA binnen, maar zoals ik had verwacht zaten er geen extra's (mooie boekjes/kaart) bij net als bij vice city.

Heb ik gewoon de verkeerde versies gekocht (alleen cdrommetjes) of is alleen deze versie er?

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, en dat is juist het probleem.

Zijn er wel versies van San andreas en III waar wel van die boekjes bij zitten?

Want als ze er sinds IV niet meer bij zitten, zou dat bij deze juist wel het geval moeten zijn.

Ik heb ze trouwens via bol.com .

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, en dat is juist het probleem.

Zijn er wel versies van San andreas en III waar wel van die boekjes bij zitten?

Want als ze er sinds IV niet meer bij zitten, zou dat bij deze juist wel het geval moeten zijn.

Ik heb ze trouwens via bol.com .

Tegenwoordig kom ik de GTA III-era games enkel nog tegen zonder boekjes (en dat kan best wel eens na de release van GTA IV zo zijn). De mooie oude kartonnen doosjes (waar ik er overigens twee van heb :puh:) zijn er dus niet meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn er nog wel, je moet alleen goed zoeken. Ik heb een tijdje geleden GTA: III voor de PS2 gekocht bij de Intertoys, inclusief boekje, kaart en poster. Ik denk dat je ze nog wel via verschillende webshops kunt aantreffen.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Bij PC Versie zit geloof ik geen boekje bij. Dat zijn namelijk 2 cd's, eentje voor installeren en de andere voor te spelen. Zo zit dat bij mij.

Dat ligt er maar net aan wanneer je 'm hebt gekocht. Ik heb ook de pc-versie van GTA San Andreas, en daar zit keurig een boekje en een map bij.

Volgens mij is het zo dat GTA III, VC en SA in den beginne 'gewoon' werden geleverd met alle extra's, maar na een bepaalde periode slechts bestaan uit een doosje met de cd's/dvd's.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...