johnnnyboy15nl Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 hallo ik ben op zoek naar een Nederlandse vertaling van GTA SA omdat ik namelijk niet zo beste Engels man ben wat is jouw mening hier over ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Ze gaan dat doen in de san gtagames mod maar dan zullen ook nog andere dingen verandert worden. Dus je kan dat eens proberen dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jiu-Jitsu-Ka[NL] Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 halloik ben op zoek naar een Nederlandse vertaling van GTA SA omdat ik namelijk niet zo beste Engels man ben wat is jouw mening hier over ? Leer Engels, handig voor later, als je in de grote boze wereld moet gaan werken en leven :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
johnnnyboy15nl Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 ,6 Jul 2005, 10:28:48] halloik ben op zoek naar een Nederlandse vertaling van GTA SA omdat ik namelijk niet zo beste Engels man ben wat is jouw mening hier over ? Leer Engels, handig voor later, als je in de grote boze wereld moet gaan werken en leven :huh: gelukig is mijn leven niet zo draamatich als wat jij zegt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 In San GTAgames maken we een Nederlandse Ondertiteling [© Copyright Ikaros :lol:]. Zodra deze af is, op de hoop dat dat snel is, kan je hem in je San Andreas zetten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 ' date='6 Jul 2005, 10:28:48'] halloik ben op zoek naar een Nederlandse vertaling van GTA SA omdat ik namelijk niet zo beste Engels man ben wat is jouw mening hier over ? Je kan ook het ver schoppen in het leven zonder engels hoor. Dus het is een beetje een onnodige post. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Je kan ook het ver schoppen in het leven zonder engels hoor.Dus het is een beetje een onnodige post. En what about deze post?.. :o @ johnnyboy: Nog even een toevoeging, als je zelf de american.gxt wilt veranderen moet je wel de juiste GXT Editor downloaden. Je hebt ook een die het niet doet, die geef 'Overflow Error' aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 het is niet zo moeilijk engels dus je moet het wel kunnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spider-Wal Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Nederlands gesproken CJ ? DAMN dat wordt best triest denk ik. Dat echte ghetto praatje kunnen alleen amerikanen en afro-amerikanen in specifiek. Dus krijgen we straks alleen maar ali-b stemmetjes ....daar zit denk niemand op te wachten. [-Spider-] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Nederlands gesproken CJ ? DAMN dat wordt best triest denk ik. Dat echte ghetto praatje kunnen alleen amerikanen en afro-amerikanen in specifiek. Dus krijgen we straks alleen maar ali-b stemmetjes ....daar zit denk niemand op te wachten. [-Spider-] Ik denk... dat de ondertiteling Nederlands wordt, en de informatie, dus alle tekst die in 't spel verschijnt... de stemmen wordt denk ik niks aan veranderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tobi_ Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Ze gaan dat doen in de san gtagames mod maar dan zullen ook nog andere dingen verandert worden.Dus je kan dat eens proberen dan. Heb je het dan ook over bijvoorbeeld dat schermpje waar je skills in staan? Zo van: wapenvaardigheid -- conditie ------- spieren ----- enz.. Wat gaan ze nog meer veranderen dan? Als er leuke dingen inzitten naast de vertaling, hoop ik wel dat je die vertaling uit kunt zetten. Dat nederlands lijkt me beetje suf... <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Ze gaan dat doen in de san gtagames mod maar dan zullen ook nog andere dingen verandert worden.Dus je kan dat eens proberen dan. Heb je het dan ook over bijvoorbeeld dat schermpje waar je skills in staan? Zo van: wapenvaardigheid -- conditie ------- spieren ----- enz.. Wat gaan ze nog meer veranderen dan? Als er leuke dingen inzitten naast de vertaling, hoop ik wel dat je die vertaling uit kunt zetten. Dat nederlands lijkt me beetje suf... <_< http://www.gtaforum.nl/index.php?showforum=116 Hier kun je alles te weten komen over San GTAGames 'n mod gemaakt door mensen en leden van gtagames.nl.... Bewerkt: 7 juli 2005 door Nasty-Toilet-Man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Als je dat Nederlands suf vind, dan gooi je het er gewoon uit. Ik weet echt wel hoe ik het zo gangster mogelijk moet maken. Niet dat CJ gangster is.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) bij vice city had je ook een nederlandstalige mod. hiermee werden de namen van de auto's niet meer pcj 600 maar yamaha nogwat, en de admiral word een of andere mercedes. de ondertiteling word nederlands en de plaatsnamen werden bij vice city ook nederlands. best handig toch. zou wel vet worden als er ook een voor san an komt Bewerkt: 7 juli 2005 door san_andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 (bewerkt) Het zou heel handig zijn als het in het nederlands ooit uit komt. Ik ben wel goed in engels maar toch,nederlands kan je het best praten. Het lijkt me persoonlijk wel grappig als CJ nederlands praat. Bewerkt: 7 juli 2005 door *MARCO* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.