azlef Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 (bewerkt) hoi ik ben efe bezig met een website en ik wil graag efe een trailer maken voor men website zo als bij een film. Maar ik zou graag zo een 3d video maken je weet wel met die super hoge grhapics en al,hier hep je efe een voor beeld :hier efe een voorbeeld ik wil graag zo een video maken niet 100% het zelfde natuurlijk maar wel met de zelfde ghrapics weet iemand hoe ik daar aan moet beginen ? groeten azlef Bewerkt: 29 september 2011 door azlef Reageren
Flixiee Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 Bedoel je 3D met dat brilletje? Anders kun je het programma Cinema4D gebruiken. Op het internet kun je genoeg templates en tutorials vinden Veel succes met je intro Reageren
azlef Geplaatst: 29 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2011 Bedoel je 3D met dat brilletje? Anders kun je het programma Cinema4D gebruiken. Op het internet kun je genoeg templates en tutorials vinden Veel succes met je intro nee zonder 3d bril zoals die ene video die je in mijn link ziet staan als je der op klikt Reageren
Flixiee Geplaatst: 29 september 2011 Rapport Geplaatst: 29 september 2011 (bewerkt) Oki, ik snap 'm Dan zou ik Cinema4D gebruiken, ik gebruik het zelf ook. Daarmee kun je zoiets maken. Helaas is het niet gratis Maar er zijn wel manieren om het gratis te krijgen *******. Als je nog hulp nodig hebt, laat het me maar weten (tu) >>> Door .Levi.: Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor)<<< Bewerkt: 13 oktober 2011 door .Levi. warez Reageren
azlef Geplaatst: 30 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2011 ow dankje wel :) Reageren
iefen Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 3ds max kan het ook mee, en een gratis versie maar wel een stuk moeilijker: blender Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.