ikspeelwatikwil Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 De vraag zegt het al en het is voor de ps3 Reageren
kelwin Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 na de eerste missie of de tweede. Reageren
ikspeelwatikwil Geplaatst: 30 september 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2011 na de eerste missie of de tweede. ohhh gelukkig dat is niet zoveel maar hoelang duren die missie's en zijn ze moeilijk?? Reageren
kelwin Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 dat is heel erg verschillend. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 (bewerkt) De missies in GTA: IV zijn uitermate simpel, ga van punt a naar b en achtervolg jantje, ga dan naar pietje en vermoord hem. Tijdens de missie It's your Call geeft Roman zijn oude mobiel aan Niko. In de missie Photo Shoot krijg je van Playboy X een nieuwe mobiel met meer mogelijkheden, zoals een camera waarmee je foto's kunt maken. Bewerkt: 30 september 2011 door GrandTheftTwano Reageren
BoerTijger Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 Vooral de eerste. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 zijn ze moeilijk?? De missies in GTA: IV zijn uitermate simpel, ga van punt a naar b en achtervolg jantje, ga dan naar pietje en vermoord hem. Dat is natuurlijk heel persoonlijk. In de eerste missies leer je omgaan met de besturing, leer je de personages kennen en de werking van diverse features. Naarmate de verhaallijn verder gaat worden de missies (over het algemeen) wel lastiger. Ik weet niet of je GTA's van het III-era kent, maar de meeste fans zijn het er wel over eens dat de missies daar lastiger waren. Reageren
Scarface92 Geplaatst: 30 september 2011 Rapport Geplaatst: 30 september 2011 De missies in GTA: IV zijn uitermate simpel, ga van punt a naar b en achtervolg jantje, ga dan naar pietje en vermoord hem. Dat is natuurlijk heel persoonlijk. In de eerste missies leer je omgaan met de besturing, leer je de personages kennen en de werking van diverse features. Naarmate de verhaallijn verder gaat worden de missies (over het algemeen) wel lastiger. Ik weet niet of je GTA's van het III-era kent, maar de meeste fans zijn het er wel over eens dat de missies daar lastiger waren. Dat is inderdaad persoonlijk, ik vind de meeste missies uit GTA: IV veel te makkelijk, ook is het meer van hetzelfde. Ze worden misschien wel een klein beetje moeilijker naarmate je verder bent in het verhaal maar toch ben ik bij geen één missie vast komen zitten, wat overduidelijk wel bij GTA: SA het geval was. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.