Jump to content

hoeveel missie's moet je doen totdat je een mobiel krijgt?


ikspeelwatikwil

Recommended Posts

De missies in GTA: IV zijn uitermate simpel, ga van punt a naar b en achtervolg jantje, ga dan naar pietje en vermoord hem.

Tijdens de missie It's your Call geeft Roman zijn oude mobiel aan Niko. In de missie Photo Shoot krijg je van Playboy X een nieuwe mobiel met meer mogelijkheden, zoals een camera waarmee je foto's kunt maken.

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

zijn ze moeilijk??

De missies in GTA: IV zijn uitermate simpel, ga van punt a naar b en achtervolg jantje, ga dan naar pietje en vermoord hem.

Dat is natuurlijk heel persoonlijk. In de eerste missies leer je omgaan met de besturing, leer je de personages kennen en de werking van diverse features. Naarmate de verhaallijn verder gaat worden de missies (over het algemeen) wel lastiger.

Ik weet niet of je GTA's van het III-era kent, maar de meeste fans zijn het er wel over eens dat de missies daar lastiger waren.

Link to comment
Delen op andere websites

De missies in GTA: IV zijn uitermate simpel, ga van punt a naar b en achtervolg jantje, ga dan naar pietje en vermoord hem.

Dat is natuurlijk heel persoonlijk. In de eerste missies leer je omgaan met de besturing, leer je de personages kennen en de werking van diverse features. Naarmate de verhaallijn verder gaat worden de missies (over het algemeen) wel lastiger.

Ik weet niet of je GTA's van het III-era kent, maar de meeste fans zijn het er wel over eens dat de missies daar lastiger waren.

Dat is inderdaad persoonlijk, ik vind de meeste missies uit GTA: IV veel te makkelijk, ook is het meer van hetzelfde. Ze worden misschien wel een klein beetje moeilijker naarmate je verder bent in het verhaal maar toch ben ik bij geen één missie vast komen zitten, wat overduidelijk wel bij GTA: SA het geval was.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...