Coen22 Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 Ik was op excursie naar zuidlimburg en we gregen vrije tijd in valkenburg om ding te kopen heb dus GTA4 gekocht eenmaal thuis allen geinstalleerd kom ik in de game zie ik mijn omgeving niet alleen mijn auto hoe moet ik dit oplossen mijn video kaart voldoet aan de instellingen het is een NVIDIA een van het nieuwste model Help!!!
Megadreams Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 Kan je je specs geven? Dit kan doormiddel van Flitskikker InfoTool.
Coen22 Geplaatst: 1 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 ben bij mijn oma weet het niet uit mijn hoofd :$
kelwin Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 gebruik flitskikker infotool. dit is een zeer handig en overzichtelijk programma.
Coen22 Geplaatst: 1 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 zal het doen als ik thuis ben heb wel gelezen dat ik een patch moest installeren om het goed te krijgen
Hanneswasco Geplaatst: 1 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2011 De nieuwste patch (klik) verhelpt veel problemen, ja.
Coen22 Geplaatst: 2 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2011 heb patch geinstalleerd alleen de camera beweegd en de auto rijd vanzelf hoe kan ik dit oplossen de grafics zijn nu wel goed
Hanneswasco Geplaatst: 2 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2011 Dat gebeurt normaal wanneer je het spel illegaal hebt. Toch gebeurt het af en toe dat dit ook voorkomt bij een legale versie van het spel en dit is dan normaal te verhelpen door je spel opnieuw op te starten. Dus als je het nu start, werkt het dan?
Coen22 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 ben nu bezig het spel opnieuw te installeren en dan gebruik ik de officiele patch van deze site hoop dat het dan weg gaat
Coen22 Geplaatst: 4 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 spel doet het wel alleen de kwaliteit is erg pixelig en niet als ik in de youtube filmpjes zi
Hanneswasco Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 Waarschijnlijk kan je PC het spel niet goed aan. Kan je je specs eens geven (met behulp van de Flitskikker InfoTool)?
Coen22 Geplaatst: 6 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2011 het is al opgelost dankjewel allemaal
Recommended Posts