Jump to content

Gta IV Start Opeens niet meer op


xoex23

Recommended Posts

Hi,

Vanmiddag wou ik Gta IV opstarten en hij deed het niet, ik kreeg de er is een fout gevonden melding (van windows).

Ik heb versie 1.0.0.0 geloof ik, gta IV heeft het altijd gedaan to vanmiddag :cry:

Heeft iemand suggesties van wat ik kan doen ?

xoex23

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heb je nog versie 1.0.0.0? Probeer versie 1.0.7.0 eens te installeren.

Mocht het dan nog niet werken kan je ons misschien eens jouw PC specificaties geven (als je dit niet weet kan je Flitskikker InfoTool gebruiken om dit op te weten te komen) en de specifieke foutmelding (eventueel met screenshot).

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heb je nog versie 1.0.0.0? Probeer versie 1.0.7.0 eens te installeren.

Ik Heb het meerdere keren geprobeerd en aan het eind staat er dan : Can not found GtaIVlancher.exe of zo iets

(als je dit niet weet kan je Flitskikker InfoTool gebruiken om dit op te weten te komen) en de specifieke foutmelding (eventueel met screenshot).

Dit heb ik al eerder gecontroleerd Hij voldoet aan de minimum eisen en het spel liep lekker vlot onder medium instellingen

Link to comment
Delen op andere websites

Je savegames blijven als het goed is gewoon opgeslagen ;)

Je zou de savegames natuurlijk ook kunnen opslaan en later weer terugzetten, ze staan in deze map:

C:\Users\HIER JE PC NAAM\AppData\Local\Rockstar Games\GTA IV

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Er staat bij mij geen local...

Ik heb windows xp

Bij Windows XP staan de savegames inderdaad ergens anders opgeslagen, namelijk hier: C:\Documents and Settings\<Gebruikersnaam>\Local Settings\Application Data\Rockstar Games\GTA IV\savegames. Ik kan je wel niet verzekeren dat deze map kopiëren en daarna terugzetten zal werken, heb het zelf nog nooit geprobeerd en GTA IV doet wel vaker moeilijk over iets onbenulligs.

Normaal vraagt GTA IV wel of je je savegames wilt behouden bij de de-installatie.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb gta IV gister op nieuw geïnstalleerd en zonder resultaat :cry:

Heb toen de espidodes from liberty city er bij geinstaleerd maar dat hielp ook geen moer.

Heeft niemand een oplossing want ik zou graag weer gta IV spelen 8)

Link to comment
Delen op andere websites

gebeurd er nu uberhaupt wel iets?

of heb je een foutmelding,

heb je de oude instal wel goed verwijderd?

ik doe bij reinstal altijd gewoon alles laten installen, spel opstarten, automatisch laten updaten naar versie 1.07.0, game afsluiten en pc opnieuw opstarten en dan werkt het gewoon...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb bij de re-install gekozen voor save-games behouden.

Ik krijg nog voor dat het scherm zich maximaliseert de Windows fout melding er is een fout gevonden en dan kun je het "rapport" verzenden naar microsoft.

Bewerkt: door xoex23
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...