Jump to content

Three Leaf Clover


daaf97

Recommended Posts

Ik weet niet of er al een topic over deze missie is, maar bij deze missie kom ik steeds tot het punt waar je uit het metrohol moet komen en dan ga ik dood. ik heb de missie nu ongeveer 6 keer opnieuw geprobeerd:

1. ik werd op straat in het begin in mijnrug geschoten :cry:

2. ik reed een beetje onvoorzichtig en had traffic op 100 staan en de auto explodeerde met mijn vrienden erin :sigaar:

3. zelfde :engel:

4. zelfde

5. ik kwam tot de metro uitgang en daar verschool ik me achter een muur, en knalde alle agenten die binnen kwamen neer, dat werd uiteindelijk een beetje saai dus ging ik maar naar boven en toen werd ik neergeschoten. :eten:

6. ik ging nu gelijk naar boven en werd weer neergeknald. :bonk:

hoe moet ik deze missie doen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...

Als je haast maakt, dan lukt het wel.

Soms is het ook gewoon geluk hebben, omdat je nooit weet hoe de politie handelt.

Zou je misschien kunnen laten weten als hij gehaald is?

Bewerkt: door Wiboy
Link to comment
Delen op andere websites

Wiboy, welkom op het forum!

Ik moet je er even op wijzen dat je net een bump gemaakt hebt, m.a.w. posten in een topic waarvan het laatst geplaatste bericht dateert van een hele tijd terug. De topicstarter heeft de missie waarschijnlijk al lang gehaald en is dit topic al lang vergeten. Gelieve in het vervolg dus eerst even naar de datum van het laatste bericht te kijken voor je in een topic post. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

In de game is de schuiltechniek erbij gekomen. Druk op R1, dan gaat Nico achter opject schuilen en kun je de tegenstanders makkelijker neerschieten door auto-aim.

En je moet een beetje tactiek gebruiken en wagens opblazen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...