hendrik Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 ik heb nu de 2 speller date aan staan wat moet je nu doen eigelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) ik heb nu de 2 speller date aan staan wat moet je nu doen eigelijk Zal wel free room zijn. PS2? Want iop PC is het niet :huh: OF: met je lief naar een bar ofzo rijden. Voor verdere informatie: De WalkTrough Bewerkt: 6 juli 2005 door gertjeu Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 ik heb nu de 2 speller date aan staan wat moet je nu doen eigelijk Nu kan je met 2 spelers in de stad rondlopen (bij elkaar) en kan je de stad terroriseren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 heey op de playstation moet je naar een soort huisje lopen en daar is dan zoon 2player dig B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.