Station1 Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 (bewerkt) Ik wou misschien weer GTA IV gaan kopen maar wou eerst nog weten of er nog veel mensen GTA IV cops and crooks spelen, deathmatch etc, maar vooral cops and crooks. Als er nog veel mensen spelen koop ik hem zeker. En had nog een vraag heeft The Ballad of Gay Tony en The Lost and the Damned ook een multiplayer versie? Zo ja staat deze apart van GTA IV multiplayer? En wat is allemaal vernieuwend? Op de Playstation 3 Bewerkt: 3 oktober 2011 door Station1 Reageren
PrioX Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 (bewerkt) Er zullen zeker nog veel mensen GTA IV Multiplayer spelen. En ook Cops and Crooks, (Team) Deathmatch, Free Mode etc. De Multiplayer van TLaD en TBoGT staat los van GTA IV. Er zijn verschillende nieuwe dingen toegevoegd zoals: TLaD: Nieuwe voertuigen Nieuwe wapens Nieuwe Game Modes Nieuwe kledingstukken voor je personage TBoGT: Parachute Nieuwe voertuigen Nieuw Deathmatch systeem met nieuwe locaties Nieuwe wapens Nieuwe kledingstukken voor je personage Zeker een aanrader! Bewerkt: 3 oktober 2011 door PrioXCoMBo Reageren
Station1 Geplaatst: 3 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 (bewerkt) Er zullen zeker nog veel mensen GTA IV Multiplayer spelen. En ook Cops and Crooks, (Team) Deathmatch, Free Mode etc. De Multiplayer van TLaD en TBoGT staat los van GTA IV. Er zijn verschillende nieuwe dingen toegevoegd zoals: TLaD: Nieuwe voertuigen Nieuwe wapens Nieuwe Game Modes Nieuwe kledingstukken voor je personage TBoGT: Parachute Nieuwe voertuigen Nieuw Deathmatch systeem met nieuwe locaties Nieuwe wapens Nieuwe kledingstukken voor je personage Zeker een aanrader! Oke bedankt voor je snelle bericht! Dan ga ik deze vrijdag kopen maar had nog een vraag, als je de multiplayer van bijvoorbeeld TBoGT speelt speel je dan alleen met de mensen die TBoGT hebben of ook met de mensen met GTA IV/TLaD. Zo nee welke multiplayer versie is het leukst en het drukst? Ik heb ook ff op youtube gekeken en veel mensen zeggen dat de multiplayer 'dood' is Bewerkt: 3 oktober 2011 door Station1 Reageren
PrioX Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 Persoonlijk vind ik de Multiplayer van GTA IV zelf het leukst aangezien die meer balans heeft. Maar als je lekker wilt knallen met explosieven moet je The Ballad of Gay Tony spelen. Maar de meningen verschillen daar natuurlijk over. Ook denk ik dat de Multiplayer van GTA IV het drukst is. Maar TBoGT ligt daar helemaal niet ver vanaf. Wanneer je TBoGT speelt kan je alleen met de mensen spelen die TBoGT ook spelen. Je kan dus als je op TBoGT zit niet met de mensen op TLaD spelen. Dan moet je die opstarten. Het is spel is natuurlijk al 4 jaar oud.. Dus de activiteit verminderd natuurlijk wel. Maar ik heb er persoonlijk weinig van gemerkt. Ik zit altijd in een volle Lobby. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 Het is spel is natuurlijk al 4 jaar oud.. Niet overdrijven, 3,5 voor de consoles en op de PC bijna 3. @ topicstarter Station1: Welkom op het forum! Het voordeel van dit forum is dat je je ook kan aanmelden bij één van de clans. Aangezien je hier je topic hebt gestart, ben ik er zeker van dat je de clans zelf zal kunnen vinden, zal er dus geen linkje bij geven. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 3 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2011 Je zei het inderdaad al een beetje zelf op de PS3 zijn (haast) geen mensen meer te vinden, van de Xbox durf ik dat niet te zeggen. Bij de pc zijn ze in overvloed, het spel heeft zich daar erg ontwikkeld en daardoor word er veel gebruikt van mods zo ik ook. Wat Jacky-2007 al zei er zijn hier clans voor aangezien er maar 1 PS3 clan is zou je Hier eens een links je moeten nemen En welkom op het forum! Reageren
Station1 Geplaatst: 4 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 Wat is het nou spelen er veel mensen of spelen er geen mensen? Priuxcombo zegt van wel bassiboy van niet... Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 Ik zeg dat het er weinig zijn wil je echt levelen moet je dat puur met vrienden doen op de PS3, op de pc zijn er wel genoeg Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.