Jump to content

help mp werkt niet


DeJarnoxD

Recommended Posts

hoi allemaal,

ondertussen heb ik al windows 7 en wil weer mp gaan spelen,

maar telkens als ik het wil instaleer ik de game gwn en mp ook goed zoals ik de XP had en uuh hij komt op singele player

wie kan mij aub helpen die ben ik heel dankbaar

groten zenoken

Link to comment
Delen op andere websites

hoi allemaal,

ondertussen heb ik al windows 7 en wil weer mp gaan spelen,

maar telkens als ik het wil instaleer ik de game gwn en mp ook goed zoals ik de XP had en uuh hij komt op singele player

wie kan mij aub helpen die ben ik heel dankbaar

groten zenoken

Laat je systeemspeficicaties eens zien met dit programma!

Link to comment
Delen op andere websites

Singleplayer kan opstarten om twee redenen. Je hebt geen versie 1.0. Dit is eenvoudig op te lossen d.m.v. een patch die je kan vinden in de download sectie van de forum. De andere mogelijkheid is dat je sa-mp in de verkeerde map hebt geïnstalleerd. Hij moet in je GTA SA map geïnstalleerd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Singleplayer kan opstarten om twee redenen. Je hebt geen versie 1.0. Dit is eenvoudig op te lossen d.m.v. een patch die je kan vinden in de download sectie van de forum. De andere mogelijkheid is dat je sa-mp in de verkeerde map hebt geïnstalleerd. Hij moet in je GTA SA map geïnstalleerd worden.

ok ik had verkeerde patch en ben nu aan het installeren maar nu krijg ik iets van invalid wat is dat nu weer

Bewerkt: door zenoken
Link to comment
Delen op andere websites

ja het is gelukt denk ik hij zegt dat hij v1.00 heeft maar nog steeds hetzelfde probleem het is toch die gta.exe he die je moet update

en ook uuh krijg ik zoiets van gta exe openen zo iets in een orangje kader misschien ook belangrijk help plz :-(:-(:-(

>>> Door Big Boss: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik a.u.b. de edit knop om je vorige bericht te bewerken.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je mijn vorige post wel gelezen? Ik vroeg om de volledige error code of een screenshot. Je geeft me geen van beide.

oei sorry,

de versie is gelukt als ik start gaat het goed tot ik iets krijg van 'Wilt u het volgende prgramma van een onbekende uitgever starten CD rRom gaat op :klap: en dan sp in de plaats van mp :-(:{:{

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...