Viper-456 Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 Ik vroeg me af of je ook mods kon gebruiken bij SA als ik die in de winkel koop. ik heb hem al gedownload maar als ik de toepassing open start het menu en als ik op START GAME klik loopt het spel vast. kan iemand me helpen?? groetjes Viper Reageren
Flokkert Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 Je hebt dus GTA San Andreas gedownload? Dan mogen wij je niet verder helpen. In de Grondregels staat het volgende: Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor). Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 4 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2011 Ja, maar om op je andere vraag te antwoorden; ja,je kunt mods gebruiken op de gekochte versie van San Andreas, vermits hij op de pc is anders mogen we je ook niet verder helpen. Reageren
Flokkert Geplaatst: 5 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2011 En hij is voor de PC versie maar 10 euro. Dus is echt niet duur. Op de Playstation of Xbox360 kun je niet Modden. Reageren
Viper-456 Geplaatst: 5 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2011 Ja, maar om op je andere vraag te antwoorden; ja,je kunt mods gebruiken op de gekochte versie van San Andreas, vermits hij op de pc is anders mogen we je ook niet verder helpen. Dus als ik GTA San Andreas heb gekocht kan ik MODS toevoegen? hoe moet ik dat dan zien? Reageren
Viper-456 Geplaatst: 5 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2011 Je hebt dus GTA San Andreas gedownload? Dan mogen wij je niet verder helpen. In de Grondregels staat het volgende: Geen warez (dus geen verzoeken om, bespreken van of links naar illegale software etc. en/of tools hiervoor). eigenlijk is die niet illegaal... een vriend van , die het spel gedownload heeft, heeft betaald Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.