Jump to content

Mijn pc goed genoeg voor IV


KaoloBimamKonjoG

Recommended Posts

Djmaddox, zoek je problemen?

Even duidelijkheid, vergeet alles wat Djmaddox net zei. Hoger nummer betekend niet hogere kwaliteit/prestaties, zelfde engine betekend niet zelfde systeemeisen en hij heeft niet dezelfde pc en kan er uiteraard GTA IV dan ook niet op spelen.

Ik heb zelf enkel een basiskennis over computerhardware, dus ik raad je liever geen videokaart aan. Iemand anders die er meer over weet kan je daarmee waarschijnlijk wel helpen.

Verder is dit geen slowchat-forum. Als je met elkaar wilt gamen communiceer je beter via persoonlijke berichten.

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloofde wel wat djmaddox zei wel stom dat hij tegen me liegt

maar hoeveel kost een nieuwe videokaart die het spel wel goed op mooie grafics kan spelen?

Zo rond de 150 à 200 euro.

Zeg maar gerust 100.

Aan de hand van de overige specs zou ik toch een iets duurdere aanraden.

Link to comment
Delen op andere websites

ik geloofde wel wat djmaddox zei wel stom dat hij tegen me liegt

maar hoeveel kost een nieuwe videokaart die het spel wel goed op mooie grafics kan spelen?

Zo rond de 150 à 200 euro.

Zeg maar gerust 100.

Aan de hand van de overige specs zou ik toch een iets duurdere aanraden.

Hoezo?

Link to comment
Delen op andere websites

nou welke moet ik dan kopen dan kan ik het aan mijn moeder vragen of ze die wil kopen

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan de 'bewerk'-functie om iets toe te voegen aan je bericht, en jouw reactie nog steeds de laatste reactie is in een topic.<<<

ik heb gespeeld en hij speelt erg goed djmaddox had toch gelijk want ik speel hem erg mooi maar ik wil toch nog wat mooier spelen dus heb ik een nieuwe aangemaakt zodat jullie kunnen helpen

doei

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...