paul.kloosterman Geplaatst: 5 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2011 hoi ik ben de persoonlijke onderhouds monteur van mn opa's laptop, en laatst had hij perongelijk op de fn toets en F1 gedrukt zodat het netwerk uitging. Nu doet hij dit soort dingen wel vaker dus wou ik weten hoe ik bepaalde fn toetsen kan uitschakelen of wijzigen. Hij gebruikt wel een gedeelte van de fn toetsen voor helderheid enz, dus moet het wel kunnen blijven werken. Fn-ctrl is geen optie omdat hij er een numpad in heeft... ik heb ook al gekeken bij toetsenbord instellingen e.d. maar kan het niet vinden. hij heeft een Medion P8610 (MD96853) en ik heb er een paar maand geleden een 32bits windows 7 opgezet. http://www.medion.com/ms/aldi/md97320/nl/flash.html alvast bedankt Paul Reageren
.Senne Geplaatst: 5 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2011 Ik weet niet of het softwarematig mogelijk is (via de BIOS wel waarschijnlijk), maar misschien een zeer simpele oplossing: over de toetsen die hij samen met de Fn-toets NIET mag indrukken (zoals F1) een rood stickertje kleven? Reageren
paul.kloosterman Geplaatst: 5 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2011 Ja dat zou ook nog kunnen... ik was ook wel nieuwsgierig of dit kon ja of nee... blijkbaar niet dus en offtopic: Weet iemand een goed muziek download programma voor iemand op leeftijd? m'n opa wil muziek downloaden zonder mij telkens te vragen... Reageren
Woody268 Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2011 (bewerkt) Itunes. Programma's om muziek te downloaden is meestal illegaal en mag hier niet besproken worden. Bewerkt: 6 oktober 2011 door woody268 Reageren
Hayte Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Als hij bereidt is er voor te betalen, voor een tientje per maand heb je Spotify in huis, kan je onbeperkt naar muziek luisteren. De gratis versie heeft een limiet van 20 uur per maand (uit m'n hoofd), en per lied heb je een limiet van 5 keer naar luisteren, daarna werkt hij pas als je Premium koopt. Over je FN probleem zou ik niks weten, heb geen ervaring met laptops. Reageren
paul.kloosterman Geplaatst: 10 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 10 oktober 2011 Wat betreft downloaden geef ik hem wel bearshare of limewire ofzo (mag ik vast niet noemen..-_- ) Heb geen zin om hem te laten betalen voor zoiets, als ik het gratis kan dan kan hij dat ook Dus dat komt wel goed. en van de fn toetsen heb ik hem ff uitgelegd, zodat het niet weer gebeurd bedankt voor de reply's Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 17 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2011 Wat betreft downloaden geef ik hem wel bearshare of limewire ofzo (mag ik vast niet noemen..-_- ) Heb geen zin om hem te laten betalen voor zoiets, als ik het gratis kan dan kan hij dat ook Dus dat komt wel goed. Niet doen Die twee programma's staan bekend om virussen binnen te halen. Ik zou gewoon Spotify installeren, tussendoor wel reclames maar werkt goed. En die limiet van aantal nummers is per dag/week geloof ik, dus kan hij bijvoorbeeld gewoon een nummer luisteren vijf keer en na een week weer.Gewoon Spotify, werkt goed en anders voor een tientje per maand, en dan heb je miljoenen nummers om uit te kiezen. Ik zocht wel eens Metallica op en kreeg zelfs covers enzo van bands (bv. van Iron Horse) erbij gevonden, niet echt nodig maar wel leuk. Zelf download ik alles maar anders had ik echt wel Spotify gehad en evt. gekocht. Is een account op Youtube niks voor hem? Vaak is alles wel te vinden op youtube? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.