Jump to content

Lost and Damned lelijk


Houstyn

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag, na maanden GTAIV te hebben gespeeld epidodes from liberty city gekocht.

Ik heb nooit problemen gehad met de graphics, alleen ddat ik die wat lager moet zetten omdat ik op de pc speel.

Maar nu speelde ik vandaag LAD en TBOGT en bij LAD zijn mijn graphics erg lelijk. Ik zie nu van die soort sneeuwvlokken die je ook bv op tv ziet als het kanaal niet reageert, (Dat zwart met witte) overal in de game LAD.

Dit heb ik niet bij GTAIV en TBOGT. Mijn vraag is dus hoe dat kan? Kan het verandert worden en zo ja, hoe?

Alvast bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat hoort inderdaad zo zoals ze hierboven ook al zeggen, daardoor krijg je een bepaalde sfeer die bij The Lost hoort

Je kan ook kiezen voor helder beeld in de instellingen maar persoonlijk zou ik het niet doen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is nou juist het 'grimmige biker sfeertje' wat Rockstar heeft weten te creëren. Het is inderdaad een soort van effect, dat je dit niet mooi vind is natuurlijk geheel je eigen beslissing. Je kunt het gemakkelijk uitzetten door naar 'opties' te gaan, zoals PrioXCoMBo al aangaf. ;)

Bewerkt: door GrandTheftTwano
Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt allemaal!

Ik snap wel dat het iets grauwer hoort te zijn enzo, maar de graphics zijn lijkt wel dus lelijker. Maar ik ga die opties even na. Bedankt alvast ^_^

>>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik voortaan de 'bewerk'-functie om iets toe te voegen aan je bericht, en jouw reactie nog steeds de laatste reactie is in een topic.<<<

Ik heb het even bekeken maar ik kan dus niet de optie vinden die ik moet veranderen. Noise Effect heb ik niet kunnen vinden.

Kunnen jullie iets specifieker zijn welke optie het is en naar wat ik dat moet veranderen?

Bedankt! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Aangezien ik geen TLaD (EFLC) op de PC heb.. Moet ik het je uitleggen zoals het op de Xbox 360 manier gaat.

  1. Je drukt op de pauze knop
  2. Je gaat naar het kopje 'Display'
  3. Daar staat (als het goed is) helemaal onderaan 'Noise Effect'
  4. Deze optie staat waarschijnlijk op 'On' verander deze naar 'Off'

Als hij er niet tussen staat vind ik het een beetje vreemd. Of anders moet iemand met een PC versie van het spel je helpen :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo
Link to comment
Delen op andere websites

Geld dat ook voor de playstation en de xbox?

Volgens PrioXCoMBo wel:

Aangezien ik geen TLaD (EFLC) op de PC heb.. Moet ik het je uitleggen zoals het op de Xbox 360 manier gaat.

  1. Je drukt op de pauze knop
  2. Je gaat naar het kopje 'Display'
  3. Daar staat (als het goed is) helemaal onderaan 'Noise Effect'
  4. Deze optie staat waarschijnlijk op 'On' verander deze naar 'Off'

Als hij er niet tussen staat vind ik het een beetje vreemd. Of anders moet iemand met een PC versie van het spel je helpen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Klopt inderdaad, ook daar is het effect gewoon uit te zetten. En nee, het ligt niet aan jou, 90% van de spelers van TLAD zaten even te knipperen met hun ogen. Ik dacht serieus even dat m'n LCD het zou gaan begeven, tot ik erachter kwam dat dit inderdaad gewoon een extra effect is om de beleving van het grauwe biker-leven te laten zien.

Ik kan iedereen ook echt wel aanraden om het even een kans te geven, het noise effect. In het begin had ik er ook afkeer tegen, maar als je even een paar missies hebt gespeeld, of in plaats daarvan juist met het effect aan een beetje hebt rondgehangen in Liberty City, dan begrijp je ook waarom R* het effect in het spel heeft gestopt. Het voegt heel veel toe aan de game, en de stad beleef je daardoor nog meer op een andere manier dan in IV.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...