GuitarGuy666 Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2011 Hier is mijn outcome: Rates? Reageren
xyzze01 Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2011 hm.. wat betekent: V For Vendetta? Reageren
Nissan Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2011 Vendetta is wraak in de maffiawereld. De V van Vendetta dus. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2011 v for vendetta is een film Reageren
xyzze01 Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2011 ah oke ken ik niet x'D maar ik vind hem ongeveer hetzelfde als je nu hebt :$ Reageren
xyzze01 Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2011 als jij hem mooi vind moet je hem doen ! Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2011 Sterker nog, hij is precies hetzelfde, alleen is de tekst anders. Anyways, ik vind dit maar niks, je hebt maar erg weinig effecten toegepast. Je blending is prima, maar daar heb je eigenlijk niet zoveel aan als mijn ogen als eerst naar de tekst gaan. Je tekst is sowieso veel te groot voor een design als dit, je kan beter de render vergroten in plaats van de tekst. Ook vind ik je border veel te dik, een border van 1 pixel had al voldaan denk ik zo. Ik raad je aan om wat meer kleurtjes te gebruiken, dit grijs witte geheel is erg saai. Het geen waar jij het meest aan moet werken is je design kennis, volg een aantal tutorials op het forum, vraag desnoods mij om advies als het even niet lukt. Blijf doorzetten! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2011 het is niet mijn beste graphic Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.