Jump to content

iPod touch synchroniseren

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Ik heb zoals de meeste leden weten een ipod touch, maar nu heb ik hem op een andere mac gesynchroniseerd,

en wil ik hem op een andere mac aansluiten, wilt ie m eerst wissen, en er dan niets op zetten. Hoe zorg ik ervoor dat mijn ipod

zijn apps en muziek behoud, en hem op een andere mac te synchroniseren?

supergtagamer

Geplaatst:

Voor zover ik weet is het de bedoeling dat je één computer gebruikt om je iPod te synchroniseren. Je kunt wel overstappen op een andere computer (En dus een andere iTunes-bibliotheek), maar dan worden de eerdere gegevens gewist. iTunes checkt namelijk altijd of de bestanden nog op je computer aanwezig zijn. Als je je iPod dus op een andere Mac synchroniseert, kan 'ie de eerdere bestanden niet meer vinden.

Er zijn wel een aantal alternatieven voor het synchroniseren zoals Sharepod en MediaMonkey (Google zelf maar even verder zou ik zeggen), maar de kans bestaat dat je dan problemen krijgt ivm firmware updates.

Geplaatst:

Je kan je iDevice's gewoon op meerdere computers synchroniseren. Anders zou het betekenen dat je al je data kwijt raakt op je iDevice wanneer je een nieuwe PC/Mac koopt.

Een paar maanden geleden kocht ik een nieuwe Mac en kreeg ik inderdaad een melding toen ik m'n iPod wilde synchroniseren. Ik weet alleen niet meer wat en wat ik toen gedaan heb helaas.

Kun je eens aangeven welke melding(en) je krijgt? Heb je die andere Mac geautoriseerd met je Apple-ID?

Geplaatst:

Je kan je iDevice's gewoon op meerdere computers synchroniseren. Anders zou het betekenen dat je al je data kwijt raakt op je iDevice wanneer je een nieuwe PC/Mac koopt.

Een paar maanden geleden kocht ik een nieuwe Mac en kreeg ik inderdaad een melding toen ik m'n iPod wilde synchroniseren. Ik weet alleen niet meer wat en wat ik toen gedaan heb helaas.

Kun je eens aangeven welke melding(en) je krijgt? Heb je die andere Mac geautoriseerd met je Apple-ID?

Is er niet een limiet van vijf?

Geplaatst:

Is er niet een limiet van vijf?

Klopt.

Je krijgt de kans om tot 5 computers/Mac's te gebruiken voor één iDevice. Meer niet dus.

Om te zorgen dat je je apps, muziek enz. behoudt, moet je gewoon inloggen met je Apple ID + wachtwoord. Vanaf a.s. woensdag is de release van iCloud (en iOS 5), en wordt het mogelijk om alles direct over te zetten, zonder te synchroniseren. Dat gaat dan telkens als je een nieuw nummer/app enz download.

Maar dan moet je dus wel ingelogd zijn op de desbetreffende computer/Mac.

Geplaatst:

Je krijgt de kans om tot 5 computers/Mac's te gebruiken voor één iDevice. Meer niet dus.

Tot 5 computers tegelijkertijd. Als je al 5 computers geautoriseerd hebt, en je de-autoriseerd er 2, kun je daarna gewoon weer 2 computers autoriseren.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...