KaoloBimamKonjoG Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2011 hoi ik wil graag gta met mooie grafics kunnen spelen welke kaart moet ik dan hebben? doei weet iemand dat want ik wil het spel als echt spelen >>> Door Thundercover: Dubbelpost samengevoegd met eerste bericht. Gebruik voortaan de Bewerk-knop.<<< Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2011 >>> Door Thundercover: Reacties verwijderd. Als jullie niet normaal kunnen reageren, reageer dan gewoon niet en laat het over aan diegene die er wel het geduld voor hebben. Graag zulk gedrag achterwege laten in het vervolg. @ KaoloBimamKonjoG: Hier heeft Flitskikker al laten weten hoeveel een videokaart ongeveer kost. Een beetje naïef om dan hier meteen een kaart van 600 euro tot waarheid te accepteren, zeker gezien gebeurtenissen in dat topic. Je zegt daar ook dat je hem al kan spelen. Kan je zeggen met welke instellingen, want GTA4 met een 8400GTX wil ik niet tot de categorie "speelt erg goed" rekenen? Reageren
KaoloBimamKonjoG Geplaatst: 7 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2011 ik weet niet welke ik moet hebben om gta net als het echt te spelen. ik had gta4 gewoon geinstalleert en toen ging hij spelen en zag hij er goed uit maar ik wil net als in het echt kunnen spelen Reageren
-TonyStark- Geplaatst: 7 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2011 ik weet niet welke ik moet hebben om gta net als het echt te spelen. ik had gta4 gewoon geinstalleert en toen ging hij spelen en zag hij er goed uit maar ik wil net als in het echt kunnen spelen Hoe bedoel je net als in het echt ? Reageren
KaoloBimamKonjoG Geplaatst: 7 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2011 gewoon dat gta net zo lijkt als het echt Reageren
Djmaddox Geplaatst: 7 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2011 >>> Door Thundercover: Reacties verwijderd. Als jullie niet normaal kunnen reageren, reageer dan gewoon niet en laat het over aan diegene die er wel het geduld voor hebben. Graag zulk gedrag achterwege laten in het vervolg. <<< @ KaoloBimamKonjoG: Hier heeft Flitskikker al laten weten hoeveel een videokaart ongeveer kost. Een beetje naïef om dan hier meteen een kaart van 600 euro tot waarheid te accepteren, zeker gezien gebeurtenissen in dat topic. Je zegt daar ook dat je hem al kan spelen. Kan je zeggen met welke instellingen, want GTA4 met een 8400GTX wil ik niet tot de categorie "speelt erg goed" rekenen? Als Hardware forum Moderator weet je toch wel dat een 8400GTX niet bestaat? Reageren
Thundercover Geplaatst: 7 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2011 Ik ben niet zo bekend op het gebied van GT, GTX, GTS, GS, etc, dus dat zou best kunnen. Op zulke momenten vertrouw ik dan op diegenen die er iets meer verstand van hebben en ik heb tot nu toe niemand duidelijk zien roepen dat die kaart niet bestaat. (Maar waarom geeft de InfoTool die kaart wel aan?) In dat geval had je beter dáárover kunnen beginnen in plaats van bijdehand te gaan lopen doen met veel te dure kaarten. Verdere discussie via PB. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.