Rutger. Geplaatst: 7 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2011 Hoi, Ik ben van plan mijn eerste smartphone te kopen, en was benieuwd hoe de garantie wordt geregeld bij webshops. Via de telefoon heb ik contact gehad met een medewerker van BelSimpel, die zei dat wanneer bijvoorbeeld mijn scherm kapot gaat, het zal vallen onder de 'Nederlandse garantie'. Kan iemand mij hier meer informatie over geven? Hij zei ook dat ik met mijn telefoon dan naar elke winkel (Hi, KPN, T-Mobile) kon gaan om een reparatie te regelen. Is dit zo? Het leek mij namelijk onwaarschijnlijk. Alvast bedankt! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 7 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2011 Je kunt hem altijd terugsturen als hij kapot is en je geld terug eisen als hij nog binnen je garantie tijd is. Zelf raad ik het gewoon aan om hem in de winkel te kopen. Heb je alle zekerheid en kun je gewoon terug naar de winkel toe. Reageren
Rutger. Geplaatst: 7 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 7 oktober 2011 Ja, dat snap ik. Alleen ik bestel een los toestel zonder abonnement, deze zijn in winkels als Hi, KPN erg duur. Kan ik met deze LG E900 Optimus 7, mocht hij kapot gaan, gewoon de LG support vragen de telefoon te repareren / vervangen? Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 7 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2011 Hier vindt je een artikel over de garantiewetgeving in Nederland. Wanneer een webshop Nederlands is (controleer altijd op een KvK registratie!) is de webshop verplicht zich aan deze wetgeving te houden. Reageren
Rutger. Geplaatst: 18 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 18 oktober 2011 Allemaal heel erg bedankt, ik heb de telefoon gekocht en ben er erg blij mee! Ik type dit bericht ook op mijn nieuwe mobiel :-) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.