Jump to content

Garantie via webshops


Rutger.

Recommended Posts

Hoi,

Ik ben van plan mijn eerste smartphone te kopen, en was benieuwd hoe de garantie wordt geregeld bij webshops.

Via de telefoon heb ik contact gehad met een medewerker van BelSimpel, die zei dat wanneer bijvoorbeeld mijn scherm kapot gaat, het zal vallen onder de 'Nederlandse garantie'.

Kan iemand mij hier meer informatie over geven? Hij zei ook dat ik met mijn telefoon dan naar elke winkel (Hi, KPN, T-Mobile) kon gaan om een reparatie te regelen.

Is dit zo? Het leek mij namelijk onwaarschijnlijk.

Alvast bedankt! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt hem altijd terugsturen als hij kapot is en je geld terug eisen als hij nog binnen je garantie tijd is. Zelf raad ik het gewoon aan om hem in de winkel te kopen. Heb je alle zekerheid en kun je gewoon terug naar de winkel toe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat snap ik. Alleen ik bestel een los toestel zonder abonnement, deze zijn in winkels als Hi, KPN erg duur.

Kan ik met deze LG E900 Optimus 7, mocht hij kapot gaan, gewoon de LG support vragen de telefoon te repareren / vervangen?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...