kevindeman20 Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Hallo ik wil graag een eigen map maken voor gta san en nu is mijn vraag wie weet een simpel programma om dat te maken alvast bedankt (ik ga er van uit dat een eigen map maken legaal is in jullie ogen) Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Om in samp een server te maken, bestaan er helaas geen simpele programma's. Maar je kunt altijd iemand op het forum vragen . (mij niet a.u.b, ik kan het echt niet) Reageren
kevindeman20 Geplaatst: 8 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Om in samp een server te maken, bestaan er helaas geen simpele programma's. Maar je kunt altijd iemand op het forum vragen . (mij niet a.u.b, ik kan het echt niet) weet je ook hoe je gewoon een map kan maken en er zelf in spelen Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 spelen kan als je de map online zet. Ik weet niet meer hoe je het moet maken... Reageren
Megadreams Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Via MTA Map Editor kan je een map maken, wil je deze echter in singleplayer spelen dan zul je hem moeten converten naar ipl formaat en deze dan in de .ipl plaatsen. Reageren
GTAKevin023 Geplaatst: 22 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2011 Via MTA Map Editor kan je een map maken, wil je deze echter in singleplayer spelen dan zul je hem moeten converten naar ipl formaat en deze dan in de .ipl plaatsen. Ook als je auto's erop zet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.