GuitarGuy666 Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 (bewerkt) Hallo, Het viel me op dat er nog geen topic bestond waarin je kon laten weten hoe je heet op steam. Nu wel Vul dit lijstje in, en ik voeg je toe in deze lijst: [table=header]Naam gtaf|naam steam supergtagamer|brian Basssss|Basss_NL Djmaddox|djmaddox Vice|Zippie_Zampa zombiespeed|zombiespeed[/table] laatste update: Bewerkt: 9 oktober 2011 door supergtagamer Reageren
Basssss Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Mijn steam naam is Basss_NL volgens mij, maar ik gebruik 'm enkel voor spellen van Valve zelf. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Ik heb je erin gezet Reageren
vice Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Ik snap nog altijd niet waarom Steam niet aan profiel-contactgegevens-lijst is toegevoegd . Het is zeker even bekend als Xfire, en die staat er dal weer wel tussen. Maar goed: Zippie_Zampa is mijne <- (beetje domme naam, maar vermits ik daar al games op heb verander ik niet meer , en mijn IGN is gewoon Vice, maar als je me wilt toevoegen moet je Zippie_Zampa hebben denk ik). Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Allemaal toegevoegd Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 (bewerkt) Zombiespeed, hetzelfde als mijn Gtaf naam Heb zowel valve games, Garrysmod en nog wel wat andere games. Mega actief. @Supergtagamers Je moet je inlog naam neerzetten, niet je steam nickname, anders kunnen anderen je niet toevoegen. Bewerkt: 8 oktober 2011 door Zombiespeed Reageren
Basssss Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Ik heb je erin gezet Whahah, je bent de vierhonderdeenentwintigzoveelste die faalt met het typen van mijn naam! Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Nu heb ik de A wel toegevoegd Reageren
Basssss Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 De naam is alsnog fout geschreven. Lezen is echt heel moeilijk blijkbaar. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 is Bass_NL wel goed? Reageren
Basssss Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 is Bass_NL wel goed? Nee. Maar 't staat nu wel eindelijk goed in de first post. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.