GangstaBusta Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Nadat je een verlaten vliegveld koopt (Verdant Meadows) krijg ik geen missies meer. Ik krijg nog alleen maar een Z (Zero, ik heb gehoord dat je zijn missies niet hoeft te doen) en 2 scholen. help? is dit ook bij iemand anders gebeurt? Reageren
.Timothy Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Je had hier zelf telefoontjes over gekregen, waarin verteld zou worden dat je eerst de vliegschool missies moet doen. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2011 Zoals je hier kan zien is het de bedoeling dat je de vliegschool voltooid. Op WikiGTA staan er voor elk onderdeel een boel tips 'n' tricks, dus als het even niet lukt kan je altijd daar eens kijken. Mocht het je echt niet lukken kan je altijd overwegen om het iemand anders voor je te laten doen in het Missie & Savegame Aanvraag-forum. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.