viezeharry Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 he hallo, wie helpt mij voorbij het stomme vliegen in de desert? http://rapidshare.de/files/2839502/GTASAsf8.b.html heb al cheats gebruikt! laat me ff weten als hij er weer staat thanks GTA vrinden! (we blijven het proberen :rolleyes: ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viezeharry Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 nou dan word ik gek, ik open elke keer het saved game gedeelte en probeer hem daar te plaatsen, maar hij komt elke keer hier uit - nu snap ik ook waarom ik het vliegen niet haal - ik ben gewoon een IT nerd...... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 je hebt nou al 3topics gemaakt :angry: . gebruik je hersens is :angry: . vraag dat HIER(KLIKKEN) daar helpen ze je wel <_< . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viezeharry Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) je hebt nou al 3topics gemaakt :angry: .gebruik je hersens is :angry: . vraag dat HIER(KLIKKEN) daar helpen ze je wel <_< . he relaxed maar hoor - ik doe ook maar wat ik denk dat goed is, dit afzeiken heeft ook weinig toegevoegde waarde! heb overigens elke keer op jullie link geklikt en vervolgens de vraag toegevoegd en die werd elke keer gewoon in het originele missie hulp forum geplaatst!!!! ik ben niet helemaal debiel :blink: Bewerkt: 6 juli 2005 door viezeharry Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
viezeharry Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 nou hij staat er hoor, als jullie gewoon gelijk hadden gezet dat ik add reply moest doen om daar een post te maken, was er nix aan de hand geweest. zou de moderator deze 3 posts kunnen skippen hier? dank je! groetjes :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 nou hij staat er hoor, als jullie gewoon gelijk hadden gezet dat ik add reply moest doen om daar een post te maken, was er nix aan de hand geweest. zou de moderator deze 3 posts kunnen skippen hier? dank je!groetjes :rolleyes: Als je de regels kende wist je dat je op "Add Reply" moest klikken om een bericht toe te voegen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.