GuitarGuy666 Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 @ Bigliferpg: Wat staat d'r dan?
BiglifeRPG Geplaatst: 9 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 @ Bigliferpg: Wat staat d'r dan? Nationale veiligheid
GuitarGuy666 Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Ok, je hebt trouwens ook de OWN gered gefeliciteerd
BiglifeRPG Geplaatst: 9 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Ok, je hebt trouwens ook de OWN gered gefeliciteerd Ty
Faex Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 (bewerkt) Mooi/knap gemaakt, alleen jammer van de muziek (keuze) onder het filmpje. Alleen kan ik hem niet installeren, want ik heb Gta San Andreas op de Mac. Bewerkt: 9 oktober 2011 door Faex
BiglifeRPG Geplaatst: 9 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Mooi/knap gemaakt, alleen jammer van de muziek (keuze) onder het filmpje. Alleen kan ik hem niet installeren, want ik heb Gta San Andreas op de Mac. Ik wist geen andere muziek om er ff snel onder te stoppen xD.
xoex23 Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Ik vind hem erg mooi en ook De kwaliteit is (vind ik dan ) best wel goed. Ik zou er geen problemen mee als je hem in de SA:MP server van De golden guys zou zetten
BiglifeRPG Geplaatst: 9 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Ik vind hem erg mooi en ook De kwaliteit is (vind ik dan ) best wel goed. Ik zou er geen problemen mee als je hem in de SA:MP server van De golden guys zou zetten Dan móet iedereen hem downloaden en met de.copcarvg vervangen
Puma Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Heb je schriftelijke toestemming (e-mail) van Firestone88 om zijn model te gebruiken?
Apple-Mac Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 Zijt ge Marokkaan ? Dus dan zijt ge ook moslim ? Sorry, maar ik kan echt flink pissig worden om dit soort uitlokkende reacties, doe even normaal. Alleen omdat het woord "Marokkaan" erin staat, hoef je niet meteen zo stom te reageren. Het is toch geen besloten forum? ontopic: Model zelf ziet er érg goed uit, auto zelf is ook wel mooi getextureerd. Alleen begin ik, net zoals Puma zegt, wel te twijfelen naar de originaliteit van dit model
Puma Geplaatst: 15 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2011 BiglifeRPG, als je binnen drie dagen niet komt met schriftelijke toestemming van de maker van dit model, gaat dit topic op slot en verwijder ik de inhoud van je eerste post.
BiglifeRPG Geplaatst: 16 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 16 oktober 2011 Ik heb hem een e-mail gestuurd ik wacht nog op antwoord.
-TonyStark- Geplaatst: 27 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 Zijt ge Marokkaan ? Dus dan zijt ge ook moslim ? Sorry, maar ik kan echt flink pissig worden om dit soort uitlokkende reacties, doe even normaal. Alleen omdat het woord "Marokkaan" erin staat, hoef je niet meteen zo stom te reageren. Het is toch geen besloten forum? ontopic: Model zelf ziet er érg goed uit, auto zelf is ook wel mooi getextureerd. Alleen begin ik, net zoals Puma zegt, wel te twijfelen naar de originaliteit van dit model Ik ben zelf moslim. Dont talk if you dont know.
BiglifeRPG Geplaatst: 27 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 27 oktober 2011 En, heb je al antwoord? Nee Ik weet niet waarom hij niet antwoord
Recommended Posts