Jump to content

[REL|SA] Marokkaanse Opel Vectra Politie


BiglifeRPG

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BiglifeRPG

    13

  • Puma

    4

  • GuitarGuy666

    3

  • -TonyStark-

    3

Mooi/knap gemaakt, alleen jammer van de muziek (keuze) onder het filmpje. Alleen kan ik hem niet installeren, want ik heb Gta San Andreas op de Mac. ;)

Bewerkt: door Faex
Link to comment
Delen op andere websites

Mooi/knap gemaakt, alleen jammer van de muziek (keuze) onder het filmpje. Alleen kan ik hem niet installeren, want ik heb Gta San Andreas op de Mac. ;)

Ik wist geen andere muziek om er ff snel onder te stoppen xD.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem erg mooi en ook De kwaliteit is (vind ik dan :D) best wel goed.

Ik zou er geen problemen mee als je hem in de SA:MP server van De golden guys zou zetten

Dan móet iedereen hem downloaden en met de.copcarvg vervangen

Link to comment
Delen op andere websites

Zijt ge Marokkaan ?

Dus dan zijt ge ook moslim ?

Sorry, maar ik kan echt flink pissig worden om dit soort uitlokkende reacties, doe even normaal. Alleen omdat het woord "Marokkaan" erin staat, hoef je niet meteen zo stom te reageren. Het is toch geen besloten forum?

ontopic:

Model zelf ziet er érg goed uit, auto zelf is ook wel mooi getextureerd. Alleen begin ik, net zoals Puma zegt, wel te twijfelen naar de originaliteit van dit model

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Zijt ge Marokkaan ?

Dus dan zijt ge ook moslim ?

Sorry, maar ik kan echt flink pissig worden om dit soort uitlokkende reacties, doe even normaal. Alleen omdat het woord "Marokkaan" erin staat, hoef je niet meteen zo stom te reageren. Het is toch geen besloten forum?

ontopic:

Model zelf ziet er érg goed uit, auto zelf is ook wel mooi getextureerd. Alleen begin ik, net zoals Puma zegt, wel te twijfelen naar de originaliteit van dit model

Ik ben zelf moslim.

Dont talk if you dont know.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...