Jump to content

Tablets

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Mijn vader heeft een iPad gekregen bij een actie van zijn leverancier. Ik gebruik hem ook heel vaak, en geen twijfel mogelijk: het is een heel fijne tablet. Hij reageert gewoon goed, mooie beeldkwaliteit (bijv. HD filmpjes, bepaalde apps, enz.), goed werkend iOS besturingssysteem, en zo kan ik nog wel wat noemen. :puh:

Ik zou niet willen dat mijn vader een andere zou nemen (behalve als de iPad dan van mij zou zijn).

Daarnaast ben ik sowieso een Apple-addict. Dus als ik een nieuwe smartphone zou nemen, zou dat onder geen beding een andere zijn dan de iPhone. Al is het een oude versie, zolang het maar van Apple is. Hetzelfde geldt dus voor de tablet. :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Geplaatst: (bewerkt)

Mijn vader heeft een iPad gekregen bij een actie van zijn leverancier. Ik gebruik hem ook heel vaak, en geen twijfel mogelijk: het is een heel fijne tablet. Hij reageert gewoon goed, mooie beeldkwaliteit (bijv. HD filmpjes, bepaalde apps, enz.), goed werkend iOS besturingssysteem, en zo kan ik nog wel wat noemen. :puh:

Ik zou niet willen dat mijn vader een andere zou nemen (behalve als de iPad dan van mij zou zijn).

Daarnaast ben ik sowieso een Apple-addict. Dus als ik een nieuwe smartphone zou nemen, zou dat onder geen beding een andere zijn dat de iPhone. Al is het een oude versie, zolang het maar van Apple is. Hetzelfde geldt dus voor de tablet. :puh:

icon_antifanboy.png

Nee hoor grapje, over het algemeen werken Apple producten zeer goed, maar ik heb liever Linux en eigenlijk het minst graag Android. Ik hoef echt niet alles van Google :) Laatst in de MyComOffline winkel geweest, ff gekloot met een Asus Eee Pad (Transformer?) met dock, ging wel redelijk goed. Het dock zat er alleen niet aan vast. Ook ff met een Acer Iconia, was ook wel goed en natuurlijk een Galaxy Tab :puh: Voor de rest ook nog een w7 tab geprobeert, maar daar klikte (heb nog geen tablet he? :D ) touchtuh ik steeds naast de kruisjes en hij had geen internetverbinding.

Laterz,

TJ :tu:

Bewerkt: door linux-or-unix
Geplaatst:

Voordat geld heb je een laptop

Maar dat wil ook niet iedereen. Een tablet is veel compacter en draagbaarder. Als een smartphone, maar dan met een groter scherm.

OT: Nee, ik heb geen tablet, maar heb net een nieuwe laptop+smartphone, dus ik hoef er eigenlijk ook geen. Vind een laptop veel 'opener' (je kunt er veel meer mee) en voor de kleinere zaken heb ik mn telefoon.

Geplaatst:

Een Tablet? Alsjeblieft zeg, daar begin ik niet aan.

Het is zegmaar een groot uitgevallen SmartPhone, maar dan zonder dat je ermee kan bellen. En wat kun je er dan wel mee?

Een brief schrijven? vergeet het maar.

MSN, Met één vinger typen en met je andere hand dat ding vasthouden? TRAAGGGG.

Photoshoppen? Whaha, grapje zeker?

Het enige wat je wel kan is internetten. Iets wat je natuurlijk niet ook gewoon kan op je PC/laptop/smartphone. Als je even snel iets wilt opzoeken pak je de smartphone. En als je echt wilt gaan browsen, pak je de laptop of kruip je achter de PC. Geen tablet voor nodig.

Je snapt het al, ik heb het niet zo met die dingen... :puh:

Geplaatst:

Een Tablet? Alsjeblieft zeg, daar begin ik niet aan.

Het is zegmaar een groot uitgevallen SmartPhone, maar dan zonder dat je ermee kan bellen. En wat kun je er dan wel mee?

Een brief schrijven? vergeet het maar.

MSN, Met één vinger typen en met je andere hand dat ding vasthouden? TRAAGGGG.

Photoshoppen? Whaha, grapje zeker?

Het enige wat je wel kan is internetten. Iets wat je natuurlijk niet ook gewoon kan op je PC/laptop/smartphone. Als je even snel iets wilt opzoeken pak je de smartphone. En als je echt wilt gaan browsen, pak je de laptop of kruip je achter de PC. Geen tablet voor nodig.

Je snapt het al, ik heb het niet zo met die dingen... :puh:

En ze zijn niet alleen traag, maar ze kunnen ook HEET worden in je handen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...