ben4942 Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Hey iedereen, Heb 3 vragen: Eerste vraag is: Bij simple trainer zoek ik zo een brandkraan waar kan ik die vinden in bij objects in simple trainer als bestaat? Tweede vraag is: Bij objects menu zijn er daar ook gebouwen bij die je kan spawnen (zonder die downloaden) ik heb alleen nog maar die Big Boat. Derde vraag is: Wat vinden jullie tofste Object die je niet moet downloaden die wel al in Trainer aanwezig is? Als kan afbeelding. En engels naam waar je het kan vinden. Mvg, Ben4942 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Ik kan zo gauw alleen even antwoorden op vraag 1: Vind een brandkraan beschadig het object, ga naar objects menu 1 rij 2 ergens een beetje onderaan staat 'get damaged object ID' dan krijg je de code dan klik je de regel erboven en kan je de code invoeren en je hebt hem Reageren
ben4942 Geplaatst: 9 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 (bewerkt) Ik kan zo gauw alleen even antwoorden op vraag 1: Vind een brandkraan beschadig het object, ga naar objects menu 1 rij 2 ergens een beetje onderaan staat 'get damaged object ID' dan krijg je de code dan klik je de regel erboven en kan je de code invoeren en je hebt hem O, thx nu weet ik wat die knop is. Zal straks uitproberen wil graag die brandkraan eens uitproberen. Bedankt voor snel antwoord. Heb nog een vraag: Stel dat je een voorwerp op straat vind en als je tegen rijdt die niet beschadigt is bv. die big boat. Stel dat die Big Boat niet in lijst voorkomt en je moet zoeken, kan je dan gewoon tegen rijden en dan clonen? Mvg, Ben4942 Bewerkt: 9 oktober 2011 door ben4942 Reageren
ben4942 Geplaatst: 9 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Ik kan zo gauw alleen even antwoorden op vraag 1: Vind een brandkraan beschadig het object, ga naar objects menu 1 rij 2 ergens een beetje onderaan staat 'get damaged object ID' dan krijg je de code dan klik je de regel erboven en kan je de code invoeren en je hebt hem O, thx nu weet ik wat die knop is. Zal straks uitproberen wil graag die brandkraan eens uitproberen. Bedankt voor snel antwoord. Heb nog een vraag: Stel dat je een voorwerp op straat vind en als je tegen rijdt die niet beschadigt is bv. die big boat. Stel dat die Big Boat niet in lijst voorkomt en je moet zoeken, kan je dan gewoon tegen rijden en dan clonen? Mvg, Ben4942 Heb nog een vraag: Stel dat je een voorwerp op straat vind en als je tegen rijdt die niet beschadigt is bv. die big boat. Stel dat die Big Boat niet in lijst voorkomt en je moet zoeken, kan je dan gewoon tegen rijden en dan clonen? Weet er iemand antwoord op deze vraag? Srry voor al mijn vragen Reageren
xoex23 Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 (bewerkt) Heb nog een vraag: Stel dat je een voorwerp op straat vind en als je tegen rijdt die niet beschadigt is bv. die big boat. Stel dat die Big Boat niet in lijst voorkomt en je moet zoeken, kan je dan gewoon tegen rijden en dan clonen? Weet er iemand antwoord op deze vraag? Srry voor al mijn vragen Ten eerste: Je mag zoveel vragen als je wilt, Daar doe ik (in ieder geval) Niet moeilijk over. Ten Tweede: ja dat kan (volgens mij ) Edit: Oops het citaat is een beetje verkeerd gegaan Bewerkt: 9 oktober 2011 door xoex23 Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Ik kan zo gauw alleen even antwoorden op vraag 1: Vind een brandkraan beschadig het object, ga naar objects menu 1 rij 2 ergens een beetje onderaan staat 'get damaged object ID' dan krijg je de code dan klik je de regel erboven en kan je de code invoeren en je hebt hem O, thx nu weet ik wat die knop is. Zal straks uitproberen wil graag die brandkraan eens uitproberen. Bedankt voor snel antwoord. Heb nog een vraag: Stel dat je een voorwerp op straat vind en als je tegen rijdt die niet beschadigt is bv. die big boat. Stel dat die Big Boat niet in lijst voorkomt en je moet zoeken, kan je dan gewoon tegen rijden en dan clonen? Mvg, Ben4942 Heb nog een vraag: Stel dat je een voorwerp op straat vind en als je tegen rijdt die niet beschadigt is bv. die big boat. Stel dat die Big Boat niet in lijst voorkomt en je moet zoeken, kan je dan gewoon tegen rijden en dan clonen? Weet er iemand antwoord op deze vraag? Srry voor al mijn vragen Dat kan gewoon alleen niet elk voorwerp met het damaged object ID @xoex je moet bij de eerste [/qoute] de / weg halen dan doet die het Reageren
Puma Geplaatst: 9 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2011 Verplaatst naar modding hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.