gta-king Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) Nadat je een aantal missies hebt gedaan, kan je de straat over nemen. Dat dat jou terretorium wordt. Maar als je dan meer missies doet, zie je op je kaartje (links onderin) niet meer kleuren. Van wie welk gebied is. Weet iemand ook hoe je dit weer in te voorschijn kunt toveren? Zodat ik weer zie wat mijn terretorium is, en wat niet? Afzender Oscar Bewerkt: 6 juli 2005 door gta-king Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 (bewerkt) Nadat je een aantal missies hebt gedaan, kan je de straat over nemen. Dat dat jou terretorium wordt. Maar als je dan meer missies doet, zie je op je kaartje (links onderin) niet meer kleuren. Van wie welk gebied is. Weet iemand ook hoe je dit weer in te voorschijn kunt toveren? Zodat ik weer zie wat mijn terretorium is, en wat niet?Afzender Oscar Je kan inderdaad veroveren bij een bepaalde missie in LS. Maar je veroverde gebieden verdwijnen als je die missie gehaald heb. Als je weer wilt veroveren moet je alle missies uitspelen. Bewerkt: 6 juli 2005 door *MARCO* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Renne Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Moet je gewoon spelen tot de misse: home comming.Want dan krijg je weer al je terrorium en kan je voor altijd gangwars doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Je kunt ook in San Fierro gang terroriums veroveren. Meer uitleg daarover: Hier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
binco Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 na welke missie kan je gebieden veroveren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 na welke missie kan je gebieden veroveren In het begin na de missie Doberman en later na de missie Homecomming Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.