Jump to content

Roman's car service


UnitedLibertyPaperHacker

Recommended Posts

Romans taxi is voor een paar dagen niet meer beschikbaar maar later kun je er weer gebruik van maken

Als je bij de laatste missie One Last Thing bent en je kiest voor deal, dan wordt Roman vermoord en kun je zijn taxi niet meer gebruiken. Als je voor wraak kiest blijft Roman leven dus dan kun je zijn taxi gewoon blijven gebruiken :)

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

TY, nee ik heb het spel uitgespeeld, maar ik ben met new game begonnen gister, en op de eerste acc(die waar ik het had uitgespeeld) had ik z'n special abbility niet gehaald toen in de tijd toen het kon, overigens koos ik voor revence

luid mijn 2de vraag, op youtube staan veel filmpjes over de geest van kate, het spel zou een fout maken, waardoor nadat je revence hebt gekozen kate je al bellen als unknown contact, etc, en kun je nog met haar omgaan

mijn vraag: Is dit waar, zo ja, hoe doe je dit, en wat moet je doen en wanneer zal het gebeuren??

Link to comment
Delen op andere websites

luid mijn 2de vraag, op youtube staan veel filmpjes over de geest van kate, het spel zou een fout maken, waardoor nadat je revence hebt gekozen kate je al bellen als unknown contact, etc, en kun je nog met haar omgaan

Hey Dat wist ik niet als mijn gta 4 het weer doet ga ik het echt uitproberen :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 7 maanden later...

kate belt mij soms ook na story uitgespeelt als unknow contact maar dan kan ik gewoon nog met haar eten en poolen ect. :schater:

>>> Door Hanneswasco: Leuk om te weten, maar wil je in het vervolg eerst eventjes kijken naar de datum van het laatst geplaatste bericht? Dit dateert namelijk al van meer dan een half jaar geleden, waardoor deze post een bump genoemd wordt, en dat is tegen de regels.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

kate belt mij soms ook na story uitgespeelt als unknow contact maar dan kan ik gewoon nog met haar eten en poolen ect. :schater:

Echt? Wat gebeurt er dan? Kan je echt met haar poolen etc. of belt ze je alleen? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...