Studio Salamanca Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 jow, ik vermaak me ontzettend met die vrachtwagens en opleggers :lol: , maar mijn grote probleem is, hoe krijg ik ze erweer op een normale manier af?? weet iemand hoe dit moet als je stilstaat ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 jow, ik vermaak me ontzettend met die vrachtwagens en opleggers :lol: , maar mijn grote probleem is, hoe krijg ik ze erweer op een normale manier af??weet iemand hoe dit moet als je stilstaat ?? Als je stilstaat kan dit dacht ik niet.... je kunt proberen om op een groot leeg landschap Donut's te gaan draaien zodat de Trailer vanzelf afkoppelt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Of scheef achteruit rijden, dan koppelt ie ook af . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Studio Salamanca Geplaatst: 6 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 hmm jammer dat het niet gewoon kan vanuit stilstand, kon in gta2 wel btw.. dan zou je toch bijna gaan denken dat het wel zou moeten kunnen... had me zo verheugd op het transporteren van opleggers met m'n roadtrain maar dat wordt dus donuts draaien op het terrein.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 maar dat wordt dus donuts draaien op het terrein.. Of schuin achteruit rijden zoals Kraay al zei Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Master___M Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 gewoon raar achter uit rijden dat de aanhanger scherp moet draaien dan laat ie los Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Of code doen van: "alle auto's vliegen als vliegtuigen". Dan koppelt die ook af maar... Probeer zelf maar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Neem gewoon een hele scherpe bocht (het liefst met een drift) dan ben je er gelijk van af! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
P-Jamma Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Of code doen van: "alle auto's vliegen als vliegtuigen".Dan koppelt die ook af maar... Probeer zelf maar. Maar da's wel erg veel gedoe als je ook gewoon effe achteruit kan rijden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 6 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2005 Oké, nu weten we wel hoe we trailer loskoppelen. Hier bestaat trouwens al een topic over, volgende keer zoekfunctie gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Studio Salamanca Geplaatst: 7 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 okhee, sorry, deze topic maar sluiten dus Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HeerdeTerror Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Is er niet een knop om hem los te koppelen dan? Zoals met de takelwagen dat je 8 en 2 moet gebruiken (en ook voor trekker) Maar is dat er niet voor de vrachtwagen dan en voor de bagage wagens? Met vriendelijke groet HeerdeTerror, Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Nee er is geen knop voor.Gewoon doen wat in dit topic gezegt is is de enige manier. okhee, sorry, deze topic maar sluiten dus Niet overal moet een slot op. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 7 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 7 juli 2005 Is er niet een knop om hem los te koppelen dan?Zoals met de takelwagen dat je 8 en 2 moet gebruiken (en ook voor trekker) Maar is dat er niet voor de vrachtwagen dan en voor de bagage wagens? Met vriendelijke groet HeerdeTerror, Het staat toch in dit topic dat er geen knop voor is. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.