gtasafreakje Geplaatst: 11 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2011 Hoi Iedereen, Ik wou mijn bus reskinnen ik had de voorkant ge extract en gereskint. toen wou ik de nieuwe front importeren en krijg ik dit: Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 11 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2011 Verander je aangepaste foto naar .PNG Reageren
gtasafreakje Geplaatst: 12 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Verander je aangepaste foto naar .PNG Het is al een .Png Ik deed bij de front: Export > Reskinnen > Nieuwe skin in txd workshop importeren > en dan de fout Reageren
BiglifeRPG Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Verander je aangepaste foto naar .PNG Het is al een .Png Ik deed bij de front: Export > Reskinnen > Nieuwe skin in txd workshop importeren > en dan de fout upload anders eens je txd en de skin kan ik het wel voor je doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.