Jump to content

infernus in de race?


UnitedLibertyPaperHacker

Recommended Posts

oke ik heb dus aan aantal races gedaan, en in eentje zag ik de infernus, (die race verloor ik) ik las hier ergens dat je die kunt stelen, maar hoe doe je dat dan???

Ik dacht dat je gewoon die racer eruit moet schieten. :) Drive-by uitvoeren op die racer. Denk ik hoor, ik heb zelf een infernus kunnen vinden. Als je gewoon goed rijd met sport auto's komt ie waarschijnlijk zelf ook in de buurten rijden. Cometje? Super GTtje? :D

Link to comment
Delen op andere websites

ja klopt, ik weet nu gwn hoe het moet, gwn uit je auto stappen, naar die leipo toe lopen, en dan schiete, ze rijden weg, en de text komt : The race was abonded," met een duimpje omlaag bij brucie, maar dat maakt niet uit,

ik weet nu hoe het moet, dus bedankt!

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon Super GT, Comet of Turismo gebruiken en veel rijden om die Infernus te vinden. Dan komt ie vanzelf. Het is geen speciale auto of zo. Doe ik ook, zal wel heel raar zijn als het bij jullie niet lukt of het is een fout in mijn spel. :)

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...