PunkyF00l Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Ik heb nu 2 games die met GFWL () werken, Fable III en GTA EflC. Maar bij beide games werken de updates nooit. Hij start zelfs niet met downloaden. Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Geeft die ook een error aan? Soms kan het wat langer duren. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 De updates handmatig downloaden (via je webbrowser naar de update zoeken, die downloaden en installeren zonder het spel zelf op te starten). Als je het over de patch van Episodes From Liberty City hebt dan kan je deze bijvoorbeeld hier downloaden. Reageren
PunkyF00l Geplaatst: 13 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 @bassieboy: Hij geeft inderdaad een error @Hanneswasco: Dan zal ik dat maar doen, maar hoe speel ik dan online? Aangezien hij als ik naar vrienden gan of met m'n GSM naar de online modus wil gaan hij zegt dat ik moet inloggen terwijl ik al ingelogd ben. Als ik dan probeer te herinloggen zegt hij dat de verbinding met GFWL weg is. Reageren
GTAIVgamer Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2011 Hey jongens op GTA EFLC kan ik GFWL niet zien. Het spel is gedownload, maar het is toch ooit gelukt Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2011 Hey jongens op GTA EFLC kan ik GFWL niet zien. Het spel is gedownload, maar het is toch ooit gelukt Als je het spel illegaal gedownload hebt dan zullen we je niet helpen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.