mekane Geplaatst: 12 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 12 oktober 2011 Beste gtaforum het is mogelijk !! Ik stak net me usb in me xbox 360 en hij pakt em gewoon en ik kan daar gewoon me savegames naar kopieeren is het dan ook mogelijk om savegames erop te zetten ? .. Reageren
Nissan Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 Niet mogelijk, savegames worden toegekent aan een Xbox account, ook als je géén Live hebt. En omdat iets als xliveless voor op de Xbox niet te ontwikkelen valt, is het niet mogelijk savegames te delen. Op de PS3 kan dat geloof ik wél. >>> Door Jacky-2007: Onzin weggestreept<<< Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 In tegenstelling tot bovenstaande reactie van een onwetende, is het wel mogelijk om savegames op je USB flashdrive te zetten. Meer informatie hierover valt hier te lezen op de support pagina (NL) van xbox.com. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 Het is inderdaad zo dat je savegames kan kopiëren naar een flashdrive. Maar wat (denk ik) H_S bedoelt is dat je een savegame enkel kan spelen met de gamertag waaronder hij is opgeslagen. Pietje kan dus niet zijn spel opslaan en dat Jantje vervolgens onder zijn eigen gamertag die savegame gaat spelen. Maar als jij je eigen gamertag ook kopieert of deze "recovert" op een andere Xbox 360, kan je je eigen savegame ook op een andere Xbox 360 spelen (Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.