MrsIsaREbel Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 Hallo iedereen, Ik zou hierbij graag wat tips of suggesties willen hebben wat betreft de Roxio Game Capture voor de xbox 360. Een week geleden heb ik de Roxio gekocht. Had de xbox 360 component HD AV kabel erbij gekocht aangezien dit niet kon ontbreken. Toen ik eenmaal alle kabels had aangesloten op de Roxio, kwam ik erachter dat ik de overige kabels van de Roxio naar de tv NIET kan aansluiten, omdat ik deze ingangen op mijn tv (heb een HD ready tv) niet heb! Ik baal dus nu behoorlijk, want ik heb geen idee hoe ik dit kan oplossen. Ik ben nogal A-technisch wat betreft dit gebied en heb er toch wel wat voor neergelegd in totaal. Ik gebruik voor het gamen altijd wel een HDMI kabel, weet niet of dit nuttig kan zijn voor een andere oplossing. Ik wil echt graag gebruik maken van de Roxio, dus als er iemand is die hier verstand van heeft, mijn eeuwige dank! Alvast ontzettend bedankt voor eventuele goede oplossingen! Reageren
Sentasi Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 Volgende keer beter opletten als je zoiets aanschaft. Wat je kan doen is een HDMI naar Component converter aanschaffen (Google), maar deze zijn niet goedkoop, wat ik er zo snel van zie. Reageren
Hayte Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 Je hebt geen tulp aansluitingen op je tv? Wel Scart? Links is scart, rechts is tulp. Reageren
Sentasi Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 Volgens mij werkt een Roxio Capture enkel met Component, en niet met Scart of AV. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 Hij werkt alleen met component aansluiting, mijn TV is ook hd-ready en heeft ook zo'n ingang (5 tulpen) dus kijk even beter achter je tv misschien. Reageren
MrsIsaREbel Geplaatst: 13 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 (bewerkt) Je hebt geen tulp aansluitingen op je tv? Wel Scart? Links is scart, rechts is tulp. Ja, ik heb inderdaad wel een scart aansluiting achter mijn televisie. En ik geloof dat ik ook wel 1 á 2 aansluitingen heb voor geluid. Hij werkt alleen met component aansluiting, mijn TV is ook hd-ready en heeft ook zo'n ingang (5 tulpen) dus kijk even beter achter je tv misschien. Dat heb ik misschien al wel gedaan, anders zou ik niet mijn bericht hier plaatsen... >>> Door Kai-ShockWave: Gebruik voortaan de Bewerken-knop. Dubbelpost samengevoegd.<<< Bewerkt: 13 oktober 2011 door Kai-ShockWave Dubbelpost samengevoegd. Reageren
Sentasi Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 Roxio Game Capture blijkt inderdaad alleen met Component te werken, en niet met HDMI/Scart/AV. Dus groen/blauw/rood voor beeld, en wit/rood voor geluid. Andere aansluitingen heeft hij niet. Als jij dus deze aansluitingen inderdaad niet op je tv hebt, zul je een Component naar HDMI converter/kabel moeten aanschaffen, deze zijn helaas aan de dure kant. Een Component naar Scart kabel is er volgens mij niet, maar om het zeker te weten, Google is your friend. Overigens is dubbel posten niet toegestaan hier, dan weet je dat voor de volgende keer. Reageren
MrsIsaREbel Geplaatst: 13 oktober 2011 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 Roxio Game Capture blijkt inderdaad alleen met Component te werken, en niet met HDMI/Scart/AV. Dus groen/blauw/rood voor beeld, en wit/rood voor geluid. Andere aansluitingen heeft hij niet. Als jij dus deze aansluitingen inderdaad niet op je tv hebt, zul je een Component naar HDMI converter/kabel moeten aanschaffen, deze zijn helaas aan de dure kant. Een Component naar Scart kabel is er volgens mij niet, maar om het zeker te weten, Google is your friend. Overigens is dubbel posten niet toegestaan hier, dan weet je dat voor de volgende keer. Oké, dan weet ik verder genoeg. Bedankt in elk geval. En wat betreft het laatste: ik kom niet al te vaak op forums, dus had geen idee dat ik dubbel gepost heb. En om eventjes op iets off-topic te melden, niet dat het heel wat uit maakt of wat dan ook, maar wat vriendelijke antwoorden had ik op z'n minst wel terug verwacht. Anyways, bedankt verder. Reageren
Sentasi Geplaatst: 13 oktober 2011 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2011 Sorry, ik had inderdaad je voeten moeten kussen en hoogheid moeten zeggen. Het spijt me. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.